AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
81Cevap
Yok. gerekirse erkek yemek yapmayı biliyorsa kendi yapar ve öğretir kadına. kadın akşam yemeğini, erkek kahvaltı yi hazırlar birbirine yardımcı olmak zorunda lar
Evet her insan mecbur buna
Kadın ve yemek neden bütünleştirilmiş öyleyse neden şeflerin %90 lık bir bölümü erkeklerden oluşturulmuş? Bu yüzdeye bakınca Bence her erkek iyi yemek yapmak zorunda her kadın değil 😂
Her BİREY yemek yapabilmeli.
İyi yapmasa da kendine bakabilecek kadar tarif bilmeli.
Yaşıyan her insan birazda olsa bilmeli. Bunun cinsiyeti yok.
herkesin eli lezzetli olmaz herkes güzel yemek yapamaz beceri meselesi güzel yapmak insanın elindemidir yoksa el lezzetimi bilemem degisebilir
Yemeği kendime yaparım kocam olacak kişi.. yesin banane
Aç kalmak istemeyen eli olan her erkek yemek yapmayı bilmeli kendine hayrı olmayanı koca diye almam
Biz aşçımıyız neden mükemmel yemek yapmak zorundayız? Erkekler kim oluyorda onlar için yemek yapmayı öğreniyoruz
Tabiki değil herkesin yetenekleri farklı ve ayrıca bir insan olarak yemek yapılmalı bir kadın veya erkek olarak ayırmadan bunu cinsiyetlestirmeden.
Hyr hem nie kadin yemek yapmak zorunda olsunki benim babam aşcı değil ama yemek yapio
İyi yemek yapmak zorunda değil fakat kendini doyurabilecek kadar da yemek yapmayı bilmesi gerekir.
Her insan evladı yemek yapmayı bilmeli. Özel bir sebebi yoksa yemek yapamayan insan kendisine saygısı olmayan bir yavş. ktır
Bence her kadın değil her insan yemek yapmayı becermeli farketmez iyi kötü
Her erkek iyi bi işe sahip olmak zorundamı gibi bi soru bu.
Ünlü aşçılar erkeklerdir.. kadınlar sadece ölmeyecek kadar yemek yapmasını bilmeli
Kadin aşçılarda var
Ünlü aşçılar erkekse erkek ölmeyecek şeklinin bir tık fazlasında yapsın ne dersin?
En iyi aşçılar erkeklerden çıkmış. Bence yemek işini erkeklere bırakalım hanımlar.
Bilmemek değil öğrenmemek ayıp. Elinden kgeldigi kadar öğrenmeli
yemek yapmayı değil para kazanmayı öğren bence. ekonomi özügrlüğünü kazan.
Ekonomik özgürlüğm var! Ama olmasada olur. Yemek yapmayi bilmeyen kadını napsin adam
Ben kendi paramı kazanmayı tercih ediyorum. Kendi evim de var. Kendi malım mülküm var yani bir erkeğin eline bakmıyorum. Erkekler tatlı gibidir, yemek sonrası gelir. En önemlisi değildir ama en lezzetlisidir. İstediğim erkekle (o da beni isterse) beraber olabilirim. Bir kadın olarak erkek tavlamak için 40 takla atmama da gerek yok :D. Geriye kalan tek şey erkeğin nezaketi, yakışıklılığı ve seks. Bana göre bunlar önemlidir. İstihdam için beraber olmuyorum yani erkeklerle, canım istediği için beraber oluyorum. Sen bunları yapmak istemiyorsan anlarım ama devir değişiyor artık çoğu kadın böyle. Yemek ve diğer ev işlerini de ortaklaşa yapıyoruz erkek arkadaşımla birbirimizde kaldığımızda. Sana, fikirlerine ve hayatına saygı duyuyorum ama sakın yanlış anlama. Her zaman kadınların yanındayım ben.
Yok yanlış anlamıyorum. Ben her kadın güzel yapmak zorunda demiyorum. Ama adamın karnını doyurcak kadar da yemek bilmeli ben evliyim böyle düşünüyorum o yüzden. Herkesin hayatına da saygım var
Anlıyorum seni ama "adamın karnını doyurcak kadar da yemek bilmeli" deyince biz kadınlara da baskı uygulamış oluyorsun. Yemek yapmak kadının görevi gibi gösteriyorsun. "Ben böyle bir kadınım bunu tercih ediyorum" demen gerekir bence. Pek çok evlilik var kadın da adam da birlikte yemek yapıyor. Çeşit çeşit evlilikler var. Senin mutlu olmandan dolayı mutluyum ama önemli olan tek şey o mutluluk <3 :)
Yok yapmak zorunda değil öyle bir kaide mi var sanki 😀😀
Hayır zorunda değil. İyi yemek yapmayı geç yemek yapmak zorunda değil
Tabiki hayır kimse hicbisey mecbur değil
Açlık cinsiyet ayirmiyor
Hickimse zorunda degil
Herkes yemek yapmayı bilmeli tek kadın değil.
Sorunun saçmalığına bak ya. Tabiki de değil.
Mutlu etmek istiyorsa evet
Yemek yapmayı bilmeli
Anamızdan öyle gördük ağam
Tuzunu iyi ayarlasın yeter
yoo ne alaka aç karnımızı doyursak yeter
Hiçbir şey yapmak zorunda değil.
Evet erkeklerde zorunda degil ama yapıyoruz
Bir “insan” yemek yapmayı bilmeli. Yumurta kırmayı bile bilmem der mesela bazısı. Bu kadar canım bir cümle daha yok. Bilmemeyi maharet sanmamalı. Ama kadına da bu işi bilmek zorunda diye yapıştırmamalıyız. Ben bir kadın olarak çok iyi yemek yaparım ama yemek yapma işi sadece kadında kalmamalı.
Ona bakarsak hic bir iş sadece kadına kalmamalı hayat ortak isler ortak erkek de yapmalı hatta sempatik hale getirip beraber yapmalı herseyi 👍
yetenek işi aşırı güzel yapanda vR normal yapanda
Benim içim geçerli değil
Çok iyi değil ama iyi yapmalı.
Iyi yi bilmem ama yemek yapmak zorunda
Zorunda mecbur yapmmak zorunda
Sende mecbur zengin ve yakışıklı olmak zorundasın.
@Matmazellz 😅😅😅😅😅 bu iyidi
Yapmayı bilmeli kesinlikle
Yemek bir ihtiyaç. Hem kadin hem erkek bilmeli.
Hayır öyle bir zorunluluk yok. Erkekte yapmalı
Yani yapabilse güzel olur
Her insan yemek yapmayı bilmeli
Her kadın değil. Özel olan yapmalı.
Kadın dediğin hamarat ve maliyetli olacak
Erkek dediğin zengin ve yakışıklı olacak. Yani adamı geç erkek bile olamamışsın sen.
Senin yaptığın zibidilik kadar bizim yaşadığımız zaman var seni küçük velet
Aşçı almıyorsunuz kendinize.
O kadar değil hiç bilmeyen var ben yemek yapamam dışarıdan yiyelim bu misal hiç ogrenmemis hayatı boyunca
Yaşıyla övünenin benim gözümde hiç bir beyin kırıntısı yoktur.
Keşke o yaşadığın zamanlar zibidilik yapmak yerine kendini geliştirip olgunlaştırsaydın. Ha birde yemek yapmayı öğrenip kendine bakabilseydin ama hala 4 yaşında ki çocuklar gibisin.
Sen hiç merak etme biz senden daha farklıyız anlayışlıyiz iyimseriz ve doğru yuz yemek yapmasinida biliyoruz kendi durumunu başkasında görme
Acaba sen beni nereden biliyorsunda böyle konuşuyorsun 😂 kesin laf sokmak için saçma sapan tahminlerdir.
Yav he git bi bok bildiğin yok buna eminim
Bı bok bildiğin yok derken neyi kasdettin? ona göre bilgimle ezeyim seni.
öyle bir zorunluluk yok bence..
Ömjhkkjjjj
Hayır ama iyi seks yapmak zorunda
Niye her kadın aşçı mi?
Kadında da erkekte bilmeli
Kendini doyuracak kadar herkes bilmeli
Yumurta kurabilmek de doyurmak sayılır dimi 😅
Sen doyuyorsan evet
😅 kahvaltı da doymuyor musun
Kahvaltıda sadece yumurta yemem
Tamam kahvaltılık da çıkarırız sana jsjs
Anlaştık
Hayır değil
Yemeği erkek yapmalı
Hayır
kendim yiceksem evet
Hayır değil
değil
Değil
Evet
Değil
Degil
Öğrenebilir.
Değil
Zorunda değil