Her yaz Bodrum'da lahmacun şu kadar bu kadar haberlerine kızardık, şimdi her yer Bodrum olmuş yazıklar olsun be. Siz en son kaça yediniz? Ben 12'ye yedim geçen hafta.lahmacun zamları#Lahmacun15TL
1 lahmacun 15 TL olmuş, artık her yer Bodrum! Siz en son kaça yediniz?
7.5 TL'ye yemiştim en son. Belli yerlerden alıyorum. Başka bir yerde 9 TL'ye yemiştim. Güvendiğim yerlerden daha ucuza yemek varken bir lahmacuna gidip de 15 TL vermem. Aslında bakarsak 7.5 ve 9 TL gibi fiyatlar da bir lahmacun için çok fazla. Zengin yemeği oldu resmen.
Ay ben de geçen gün 20 liralık bir yerden indirimle 16 liraya sipariş ettim ve parasını düşünmekten yiyemedim. 1 taneyle doyan varsa tamam da ben 2-3 yiyorum :( En basit lahmacun menüsü bile 50 liraya çıktı yazık cidden.
En son 8'5 ken yemiştim artık Türkiye de yaşanmaz ne yiyecek bir şey alabiliyoruz ne giyecek ne de ihtiyaç yakında. sokaklarda aç çıplak bir şekilde yürüyeceğiz. Onlar özel mevki arabaları ile yanımızdan geçerken ..
15 TL altı lahmacunu yemem zaten, kimbilir içine ne eti katıyorlar. Sağlığımızı sokakta bulmadık. Her pahalı ürün kaliteli olacak diye bir kaide yok ama normalin altında fiyatlandırması olan üründen de sakınırım açıkçası..
Bak gördüm canım çekti 😋😋 abd Illinois'te pişirecek fırın yok! Lahmacunu ben evde kendi fırınımda yapardım 😅 500 gram dana kıyma kullanırdım. 4 kişi doyardık. Bana maliyeti 7$ max kac tane de yerdik. Burada bakacam birazdan fiyatlar nedir bakalim...
aynen. dun arkadasla oglen yedik her zamanki menumuz 14 verirdik adam basi, 50 verdim 22 cevirdi. adama dedim ayri ayri alin. bakti oyle aldim zaten dedi. arkada garson yari siritip yari fisildar gibi "lahmacun 10 tl" diyo. afalladim ama neden afalladim bilmiyorum. bosluguma denk geldi herhalde.
En son 2019 da İstanbul'da trump towers in yakınlarında yemiştim. O zamanlar fiyatı 5 tl idi. O kadar güzel ve lezzetliydi ki daha önceki yediklerimin lahmacun yerine başka bişey olduğunu öğrendim
Lahmacun kıyma sebze ve bahratlarla yapılıyor haliyle içine bırakılan besinler çok önemli içindeki kıyma oranını bırakıp sadece soğan ve koyarsan 5-7 arası yersin ama gerçek kıyma ve sebzelerle harmanlanmış bahratlarla yoğrulmuş lahmacun istersen 10-18 arası değişir ayrıca yaşam maliyetleri artıyor bunları da göz önünde bulundurarak konuşun
Sıkıntı yok. Yol yabdılar. O yolların tümü asfalt kaplama değil aslında lahmacun kaplama. Yokluk anında asfalt kaplama direkt lahmacuna dönüşüyor. ye ye bitmez. Yaparsak böyle yaparız. Not : Ben zaten hep beş liralık alıyorum.
Bende Kızıyorum her seferinde Zam getirdiniz diye yinemi Zam yaptınız diye Lahmacuncuya Onlarda Ağlıyor Etşn Kilosu kaç TL oldu Yok Elektirik yok o yok bu. Unun Fiyatı kaç TL oldu biliyormusun diyorlar.
bizim burada çarşıda 25 tl öyle lüks bir yerde değil ismini verebilirim İnternet te fiyatları var. başka yerde 12 tl ikisinin lezzetli de aynı., fırında ara sıra sipariş veriyorum 8.5 tl 2 ay önceden 4 tl idi tadı idare eder
o lahmacun önüne kadar. al kalemi eline... icinde unu var sebzesi var eti var daha dukkan maliyeti iscilik odun ki odun atesi ise lüx dür yakitini koy bakalim kaca mal edeceksin he eve gelsin demedik daha... sadece yakit... bir iki ayda nerede ise yuzde yuz artti uc ay once alti liradan aldigin lahmacun on lira olur en basiti...
Valla urfada kasaplar icini hazırliyor kendisi evde hazırlayanda var tanesi fırında 2 tl ye pişiyor yarim kilo etten 15 16 tane çikiyor. Lahmacuna gidip 15 tl vermek enayiliktir bana göre
en son 20 tlye yemiştim aylar önce pandemiden önce 10-11 TL'ydi patates kızartması salatası cacığı getiriyorlar şimdi o olmuştur 30-40 tavuk döneri 20 den aşağı yiyemiyorsun o paraya et yiyorduk
Çok uzun zaman oldu almadım, almıyorum da. Ülkemizde maalesef her şey aldı başını gidiyor. Böyle devam ederse insanları kimse tutamayacak. Umarım bir an önce fiyatlar azalır.
Dün nöbette 10 liraya yedim buz gibi getirdi adama dedim buz gibi bir dahakine telafi ederiz neyin telafisi bu 10'lira almasını biliyorsun yazık valla yazık.
aynen. gunluk 10 lahmacun kadar yasam kalitemiz var daha ne olsun. en az 3 cocuk 5 kisi desen, adam basi 2 lahmacun (kadinlarin calismasi hos degil otursun evinin hanimi olsun biz bakariz), 3 ogun desen her ogun 0,667 lahmacun isit isit ye. camiden de 1 bardak su al helalinden daha ne. nerde yatar ne giyersin onu da ben mi soylicem..
Kendinizi avutmayın ama yok soyle oldu yok böyle oldu demekte bir fayda saglamaz sadece zarar getirir.. Tum dunya bu halde biraz sabır ve halimize sukredelim hepsi bu
şükür diye diye zaten bu hale getirdiniz ülkeyi, 1 sene içerisinde elektriğe %125 zam doğalgaza % 50 zam benzine mazota yıl içerisinde 6 lira zam 2. el araçlara zam MTV ye zam köprü geçişlerine % 26 zam taksi ücretlerine % 36 zam gıdalarda ete zam süte zam tavuğa zam balığa zam meşrubatlara zam eğlencede sigaraya% 47 zam alkole% 47 zam herşeye zam ve sen kalkmış çok şükür dememizi bekliyorsun ben şükretmem
O. alkplu sigarayı icmek zorunda degilsin Bu zamanda eglenmek sart degil zor bir zamanda Bu pahalılık her yerde var her zaman het gunun iyi olacak diye birsey yok bizde bunları biliyoruz ama sikayetci olmak bir fayda getirmez.. Kimse ac degil buna ragmen Gecmiste olanlara bir bak bide simdikine bak bakalım oyle konus
Ne istiyorsun aptal kafalı? Sürünelim acı çekelim mi? Bu mu normal! Tüm dünya bu halde diyorsun, kafanı kaldır da etrafına bak, atv, trt izlersen böyle olur. Elinin altında telefon her şeye hakimsin, kullanmasını bilmiyorsun. Sen ve senin gibiler cahil kalmaya mahkum sizden hiçbir şey olmaz.
Sizde herseyi bilin tamammı herseyi arasytırın tamammı Hic acı cekmeyin her gununuz iyi olsun zaten hayatta her guzel bir tek bu ulkede yok oyle birsey zaten Git hangi ulkede yasıyosan yasa ozaman. Birde adam akıllı terbiyeli konus. Kimse istemez acı. cekmeyi ama surekli sikayet etmen bir fayda saglamaz
sen kim k*p*ksin de milletin içkisine sigarasına eğlencesine karışabiliyorsun sana o kadar şey yazmışım senin dert ettiğin milletin içkisi sigarası, işte sen ve senin zihniyetin bu siz busunuz bi de utanmadan kimse aç değil yazmışsın, bi sokağa çık bak bakalım kaç tane insan dileniyor, kaçı aç bi şekilde günü geçiriyor, kaç tanesi mendil su satıyıyor yol kenarlarında, kaç tanesi belediyenin banklarında bu yağmurlu havada üstüne bi yorgan alıp iki büklüm yatıyor bi çık sokağa gör bunları dilerim ki sen ve senin gibileri allah ıslah etin
Bunlar sadece bu ulkede olanlar mı? Git bak bakalım. diger ulkelerde bunlar var mı yokmu? Ac karnını. doyurdun sigaran mı kaldı? Mecbur musunuz o pis şeyler i içmeye? Hep karamsarsınız hicmi. halinize sukretmezsiniz
En son 9 liraya yedim. Ismarlayan çıkmadığı sürece yemiyorum.😂😂 Bize her yer Bodrum…
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ekmek içini hamur yapıp içine minnak minnak zeytin minnak minnak peynir koyup kendi kahvaltılık minnoş lahmacunumuzu yaparız biz de o zaman. 😊 Adını da "minocun" koyarız olur biter.