Aylar önce Kemer tarafına gezmeye gittik, dönüşte balık yiyelim dedik.
Sondan başlayayım, fahiş fiyat geleceğini biliyordum baştan, kazığı orda yemedim.
Sunum, hizmet, lezzet, ağırlama ve uğurlama o kadar berbattı ki kazığı ilk masaya oturunca ciğerimde hissettim...
En son ayrılırken, burayı herkese anlatacağım dedim adama gülümseyerek.. Herkes mutluydu :))
Sondan başlayayım, fahiş fiyat geleceğini biliyordum baştan, kazığı orda yemedim.
Sunum, hizmet, lezzet, ağırlama ve uğurlama o kadar berbattı ki kazığı ilk masaya oturunca ciğerimde hissettim...
En son ayrılırken, burayı herkese anlatacağım dedim adama gülümseyerek.. Herkes mutluydu :))
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
En son sanırım indirimde 25 liraya aldığım bir malzemenin kurumsal bir mağaza da çok daha uyguna indirime girmiş olması oldu sanırım.
Bunu nasıl yaptın 😄🤣
Ben yaparım özellikle bana denk geliyor bu şeyler hiç şaşırmam 😂
Çekici olduğu söylediklerinde bunu mu demek istediler acaba skskskskksks
Birlikte tatile gittiğim arkadaşımın 2. Gün sizi otogara bırakalım demesiydi şerefsiz hala çok sinir oluyorum
Haydaa, niye öyle bir şey yaptı ki
Aman çok da şeyimde sonra arkadaşım yok diye geziyor salak kız
Kendi kendine atmış aslında kazığı
En ufak şeyden kendi kendine küsüyor barışıyordu
Yalnızlık hissi, nerde olsa tanırım
😒😒😒😒
Tatmin olamama, benmerkezci kişilik.. Sıkıcı biri sanki
Narsist tanılı biriydi insanları kullanmayı severdi
Seni de kullandı mı bu anlamda.. Mesela hesapları sana ödetme gibi
Yapamadı o yüzden küsüp dururdu hesap ödeme şeyi yok
Pinti birisi, yanıyorum öyle birini 😄
Akraban mı
Değil.. Arkadaşımın arkadaşı :)) fazla laubali ve yapışık birisi
Uzak dur boşver
Ben hiç tanımadım.. Arkadaşım anlattı.. İkisi de kız tabiki.. O yüzden benzettim ve tanıdım dedim :))
😂 Hahaha
Olay sadece cimrilik değildi tabiki :))
4 sene önce 1 avucluk tabaktaki çereze kafede 40 lira vermiştik 2 tane 80 liraydi
İnsan bu çerez üstüne maden suyu istemeye korkar.. Afiyet olsun lzlzlzls
Fiyatını bilmiyoduk arkadaş ortamında 7-8 kişi gittiğimiz bir kafe tarzı mekandı ve çerezler zaten direkt masaya geldi hani
Bulaşıkhane yerini sormamışsınız iyiki 😏
Yok zor da olsa çıkardık gjfhdhd zaten bi o kadar falan içecekler falan 200 küsür falan çıkmıştı herkesten
Bizim bir arkadaşı, otopark görevlisi ve bulaşıkcı dahil herkes dövmüştü kskskz
Hastaneden aldık 🤣
Geçmiş olsun
👍😏
2 tl lik böreği 4 tl ye almıştım
İnsan yemeye kıyamaz :))
Acıktım abı
Gitmeseydin. Parası olan gitsin
Parasında değilim.. Hizmet kazığı yedim
Aldığım çamaşırlık daha uyguna buldum.
Aradaki fark kazığın boyutunu gösterir 😆
Ahahah evet
Yemedim