Yediğiniz son büyük kazık neydi?

Aylar önce Kemer tarafına gezmeye gittik, dönüşte balık yiyelim dedik.
Sondan başlayayım, fahiş fiyat geleceğini biliyordum baştan, kazığı orda yemedim.

Sunum, hizmet, lezzet, ağırlama ve uğurlama o kadar berbattı ki kazığı ilk masaya oturunca ciğerimde hissettim...
En son ayrılırken, burayı herkese anlatacağım dedim adama gülümseyerek.. Herkes mutluydu :))
Yediğiniz son büyük kazık neydi?
Cevapla