Favorin sade soda mı meyveli soda mı?

Senin favori sodan meyveli soda mı, sade soda mı hangisini tercih ediyorsun?
Ben sade soda içemiyorum, elmalı uludağ frutti seviyorum. Hatta geçen markette bir tane kaldığını gören arkadaş beni aradı "elmali sodaları sen mi aldın?" Diye sordu🤣🤣 o derece yani 🙈 neyse bugün de getirden elmalı soda sipariş verdim ama çilekli soda geldi. Şu an Netflix de dizi izlerken çilekli sodamı yudumluyorum ve beğendim 🤤 zaten çilek en sevdiğim meyve 🤤😋 neyse yaa soruya dönelim ve sizin tercihiniz ney KScanlar?
Favorin sade soda mı meyveli soda mı?

#DeliMavi
4 OCAK 2022
Favorin sade soda mı meyveli soda mı?
Cevapla