Senin favori sodan meyveli soda mı, sade soda mı hangisini tercih ediyorsun? Ben sade soda içemiyorum, elmalı uludağ frutti seviyorum. Hatta geçen markette bir tane kaldığını gören arkadaş beni aradı "elmali sodaları sen mi aldın?" Diye sordu🤣🤣 o derece yani 🙈 neyse bugün de getirden elmalı soda sipariş verdim ama çilekli soda geldi. Şu an Netflix de dizi izlerken çilekli sodamı yudumluyorum ve beğendim 🤤 zaten çilek en sevdiğim meyve 🤤😋 neyse yaa soruya dönelim ve sizin tercihiniz ney KScanlar? #DeliMavi 4 OCAK 2022
Merhaba Sade soda güzel ya. Meyvelisinin tadı biraz yapmacık tat gibi geliyor. O yüzden pek sevemiyorum. Sadenin tadı daha özgün. Onu seçiyorum. Tabi meyvelisinide içerim yani. İçmem diyemem. Tercih yapıcaksam sade best <3
Hiç biri. Favorim churchill soda. Bilmeyenlere tarif ekliyorum. 1 tane 🍋 suyunun içine 1 cay kaşığı tuz ve 1 şişe maden suyu yavaş yavaş boşaltın çünkü köpürüyor. Offf harika tadina doyamazsiniz. Afiyet olsun 😋.