Erkeklerin çoğu aslında yemek yapmayı biliyorlar ama evlenince zaten karım yapıyor diye düşünüyorlar sanırım. Mutfağa girmeyen böyle bir sürü erkek var. Girenlerde vardır tabi. onlara sözüm yok.
Yemek yapmayı bildiği halde mutfağa girmeyen kocanız olsa ne yaparsınız?
Çok girmemekte bence fayda var çünkü alıştığı zaman kadın bu kez de hiç girmemeyi isteyecek. Nasıl olsa kocası yapıyor yemekleri o niye yapsın ama değil mi?
Yemek yapmayı bildiği halde sürekli oturması beni sinirlendirir. Ben sevdiğim insanla beraber yemek yapmayı çok isterim, arada bana yardımcı olmasını da beklerim yani.