Merhabalar.. Sakızı çocukken çiğnerdim. Falım sade nasıl sert bir sakızdı öyle. Çiğnedikçe de ağzımdan çıkaramadım. Bir de çilekli sakızlardan çiğnerdim Bigbabol sanırım ismi böyle o çileğin tadını daha fazla almak için kutunun yarısını bir seferde ağzıma tıkardım. Tadı geçince atardım. Artık çiğnemiyorum çenem ağrıyor ve midem gurulduyor sevmiyorum eskisi gibi..
Önceden çok sakız cignerdim bi keresinde vividentin sakızları ağzıma doldurdum tatlı olduğu için hoşuma gidiyordu tam çiğnerken ağzıma sert bisey geldi bastırdım sakızdan çıktı zannettim meğersem dişimin kenarı kırılmış gidip yaptırdım o zaman dan beri ne sert bisey ne de sakız çiğniyorum
Detaydaki sakızı aşırı seviyorum geçen yok A101 dekilerin hepsini ben bitirmiştim böğürtlenli falan çok iyiydi Mahalledeki minikler ilk defa sulugöz ile tanışmıştı bende o hallerini çekmiştim 😂
İyi ki kampüste değil o kampüs bana işkence geliyor gereğinden fazla büyük kampüste bir dersim vardı bizim binadan oraya gitmek 30 dk sürüyordu annem artık korkuyordu ormandan gidiyon dikkat et