Dondurmayı yalayarak mı yoksa ısırarak mı yiyorsunuz?

Istırarak yemek daha hojdır

Dondurmayı yalayarak mı yoksa ısırarak mı yiyorsunuz?
Dondurmayı yalayarak mı yoksa ısırarak mı yiyorsunuz?
Cevapla