Ben biraz emeği ve görseliyle uğraşmayı seviyorum sanırım 😄 Genelde şu tarz salatalar yapıp tabağımı süslemeyi severim 😊
Çerileri, saksı da kendim yetiştirmiştim 😍 Biberlerim de var. Harika oldular 😄
Sanırım diğer herkesten farklı olarak salatayı en çok kahvaltıda tüketiyor olabilirim 😄
😂 evet bu gerçek ve tek kişilik bir öğün... Evet.. çok daha abarttıklarım oldu, özellikle brokoli eklediğim menüler için 😊 Epeyce otoburum 😅
Bence bir salata da turp kesinlikle olmalı. Marul, kırmızı lahana, domates, salatalık ve soğan, biber bulunmalı 😊 Ve üzerinde mutlaka sumak.. Belki biraz da nar ekşisi.. Zengin bir salataya gerçekten bayılırım 😊 Mısır taneleri, havuç rendesi, maydanoz, roka, fesleğen, semizotu.. Hepsinden isterim 😂 Soru bir kahvaltı sorusu olmadığı için, diğer örnekleri gösteremedim. Ama salata her öğünde candır 😄
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bu görüş çok süper görüş olmalı bence ve ben bu görüşü seçerek bu güzel görüşün hakkına girmeyim ☺ Bir salata sorusundan çok güzel içerikler ürettin 👏🏻👏🏻 Sunumlar şahane ☺🌺🌺
@suumisali_ yaaa görüşün için çok teşekkür ederim. 🙏😊 Paylaştığım içeriği beğenmene çok sevindim. Mutlu oldum, çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için 😊 Ben eig ten ve kurallarından anlamıyorum aslında. Buraya üye oldugumdan beri sadece yazıyorum, ne verdiklerini, neye yaradıklarını da bilmiyorum 😄 Ama çok düşüncelisin, yazılarını görüşlerini hep ilgiyle okuyorum, o kadar güzel ve özenli, yardım sever, anlayışlı ve düşünceli paylaşımlar yaptığını görüyorum ki, bol bol okumaya tanımaya öğrenmeye değer, çok bilgi dolu, emek dolu, düşünceli harika bir insansın, çok teşekkür ederim. 😊 Mutlu ve keyifli güzel günler diliyorum 🌺🌸🌺🌸🌺
Ben teşekkür ediyorum 🌸 Güzel düşüncelerin için ve beğenilen için ayriyeten teşekkür ediyorum 🌺 Bilmukabe, sende öylesin.. Senin de günlerin mutluluk ve huzur içinde geçsin, eminim ki zamanını çok verimli, dolu dolu geçiriyorsun 🍃🌿
En çok sevdiğim salata ton balıklı salata.. Kıvırcık, Akdeniz kıvırcığı, roka, maydanoz, reyhan, çeri domates, mısır, ceviz, kornişon turşu ile hazırladığım salatayı yemeyi seviyorum.