En çok hangi salatayı seviyorsunuz?

Ben çoban salataya bayılıyorum.. sadece ekmekle bu salatayı yazın çıkan pembe domates ile yapıp yediğim bile oluyor. İçine biraz sumak tozu da atıyorum, limonla beraber enfes oluyor.
Siz en çok hangi salatayı seviyorsunuz?
En çok hangi salatayı seviyorsunuz?
En çok hangi salatayı seviyorsunuz?
Cevapla