En çok sevdiğin meyve suyunu severek içiyorsunuz?
Vişne suyu, portakal suyu ve elma suyu en çok sevdiklerim.

Vişne suyu, portakal suyu ve elma suyu en çok sevdiklerim.

Taze sıkma portakal suyunu çok seviyorum 🌸
Teşekkür ederim EİG için ☺️🌸♥️
Rica ederim 😊💙
Vişne ve Havuç 🥕 suyu
Cevap
20Cevap
Meyve suyu sevmem. Katkı maddeleri dolu hepsinin içinde. İçmek istiyorsanız evde sıkın için ama o da meyveyi ham yemek kadar faydalı olmuyor.
Pinar akdeniz karışık meyve nektari.
Evde meyve suy hatırlamıyorum. Ama evde yaptığım dondurmalı muzlu sütüm efsanedir.
Hazır meyve suyu hiç içemem..
Evde kendim yaparsam ne ala
benim favorim karışık :D
karışık meyve suyu içiyorum
gerçi nar suyunu severim :)
Bi marka olarak capri sun safari en sevdiğim efendim..
Ama taze olarak portakal tercihim..
Karışık meyve suyu. Her gün 3 bardak kadar tüketiyorum.
Vişne suyu favorim. Ama diğerlerini de içerim elbette.
Vişne suyu diyeyim ❤️
Meyve suyu sevmiyorum. Illa icsem portakal olurdu.
Vişne ve portakal suyu
Vişne suyu çok severim
Portakal suyunu severim. Gayet güzel oluyor.
Şeftali suyunu ve limonatayı severim
Kayısı, portakal, vişne:)
Meyve suyu içmiyorum, gereksiz şeker alımı demek.
fazla aram yok meyve suları ile
Şeftali ve portakal 👌
Brokoli suyu en sevdiğim
Vişne olabilir
Karışık
Kayısı
Kayısı ve vişne
karpuzlu beramotlu ve mangolu
Icmiyorum sevmiyorum
Elma suyu ve portakal suyuu
Hangisi olursa
Portakal suyu
portakal ve muz :)
Atom karışık
Şeftali ve portakal suyuna bayılırım😜
armut suyu
Kayısı
Pek sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar