En çok hangi meyvenin suyunu seviyorsunuz?

Size farklı gelebilir ama ben erik suyu 🤤🤤 Bizim köyde erik ağaçları var o erikler yeşilse kütür kütür yenir olgunlaşıp kızarılınca toplanır kızaran erikler kazanlarda suyla kaynatılır sonra vakumlu kavanozlara doldurulup stoklanır sonra da yaz kış içilir. İçine şeker katmadan çok ekşi olur içilmez ama isteğine göre içine şeker katıp karıştırıp içince tadı miss gibi olur misssss marketlerdeki meyve sularına, içeceklere bin basar
En çok hangi meyvenin suyunu seviyorsunuz?
Cevapla