Kayınvalidem onun evine her gün yemek yapmamı istiyor, bunu yapmayacağımı yüzüne direkt söylemeli miyim?

Kayınvalidemle yan yana oturuyoruz. Daha 2 aylık evliyiz. Düğünden sonra onun kayınvalidesi korona oldu. Daha sonra eşim ve biz olduk. Kendisi çalıştığı için evinin yemeğini temizliğini kayınvalidesi yapıyordu kızına kayınvalidesi bakıyordu. Evliliğin 2. haftasi bana dedi ki babaannen korona oldu bu süreçte bizi idare et alışveriş yapalım yemeği yap her gün böl bizim eve de ver. Ben de 1 hafta idare ederim diye tamam olur dedim. Sonra biz korona olduk geçti oldu bitti neyse, şu an 2 aylık evliyiz fakat kayınvalidem hâlâ arayıp ne yemek yaptın, bana yemeği ben yaparım demiştin baban aç işten geliyorum yemekle uğraşıyorum vs diyo. Ben yokken ne yapıyosa ona aynen devam etmesini istiyorum. Sizce direkt söylemeli miyim sen bana 1 hafta idare et dedin ben ona tamam dedim, senin evinin sorumluluğunu da almak istemiyorum diye? Bu arada kızı var 1. sınıfa gidiyor her gün onun ödevlerini falan da bana atıyor velisi benmişim gibi..
Kayınvalidem onun evine her gün yemek yapmamı istiyor, bunu yapmayacağımı yüzüne direkt söylemeli miyim?
Cevapla