Merhaba…
Pizza ince hamurdan mı olur kalın hamurdan mı yoksa farketmez mi?🙂
Pizza ince hamurdan mı olur kalın hamurdan mı yoksa farketmez mi?🙂


Hamuru ne kadar dinlenmiş olursa o kadar lezzetli oluyor. Bence pizza ince dilimli olmalı. Şahsen kalın hamurlu pizzaları tercihim değil. Ne kadar ince olursa lezzetini arttırdığını düşünüyorum. Yedikten sonra bir ağırlık hissetmezsiniz. Tabi en önemli faktör, kaliteli ve organik malzemeler kullanılması. 👌
Selamlar,
Yani eğer pizza yiyorsan kalın hamur yiyeceksin arkadaş. Böyle tam eline oturacak o dilim. İnce hamur nedir ya. Pizza zariflik kaldırmaz. Hunharca yenmesi gerekiyor.
Teşekkürler efenim :)
Bence kesinlikle ince hamurdan olmalı, kalın olduğu zaman ekmek gibi oluyor.
Cevap
40Cevap
İnce hamurdan olur tabi. Kalın hamur mideye oturuyor resmen..
Yani evde yapıyorsan biraz kalın hamurlu olabilir. ama dışardan söylüyorsan önce hamurlu olmak zorunda
Kalın hamurdan yapılan pizza daha lezzetli oluyor. İnce hamurlu pek sevmiyorum ama yiyorum da. Pek fark etmiyor sanırım.
İnce lezzeti daha çok almamızı sağlar kalın ise doyuma ulaştırır.
İnce hamur ve hamurunu özelliği kıvamı cok önemlıdır
İnce severim
İnce hamurlu olursa new york pizza kalın hamurlu olursa chicago pizza deniyor...
Çok ince olursa kıtır kıtır olur, ince hamurdan olmalı ama çok ince olmamalı
Pizza olsun da hamurunun kalın ya da ince olması benim için pek önemli değil
Hamur hamurdur karnimi doyursun da ister ince ister kalin farketmez
Ince hamit kalın hamur fark etmez pizza her türlü gider
Bugün pizza siparişi verirsem faili sensin
Canım çekti görünce
Ince hamur daha güzel kılar ama kalın hamurlu diye pizza yemekten de vazgeçmezik hdjs
Ince olmalı, kalın olduğu zaman insan çabuk doyrior
Tabikide ince hamur ama pizzayla ekmek yiyenide gördüm
İnce hamurdan olur ama ben doymuyorum dndjjd
İnce hamur olur ne o öyle kalın kalın sadece hamur mu yicez
İnce hamurdan olmalı kalın hamurdan olanlar tam pişmiyor
Zevke göre. Doyurucu olması için klasik hamur, daha çok malzeme tadı için ince
Bence ne çok ince ne çok kalın olmalı ideal bi pizza bol malzemeli hamuru olabildiğince orta kalınlıkta olmalı üff canım çekti bak şimdi
İnce hamurdan olur. Lezzeti daha anlaşılır. Sırf bunun için bir çok kez sipariş geri çevirmişimdir
Herkes nasıl seviyorsa ama ince daha güzel olur bence
ince hamur bence lahmacun çakması gibi oluyor ben kalın hamur seviyorum ama tabi aşırdıa kalın değil
Dominos kendini aşmış ipince hamur olayına geçmiş
Kalın hamur severim. Pideden geldik biz pizzaya 🤭
Ekmek yemeden doymadığım için kalın olmalı
İnce hamurdan daha lezzetli oluyor.
ince hamur daha guzel tabi
İnce tercih ediyorum..
Hamuru kalındır pizanın
Önceden kalın hamur severdim ama artık ince😏
Pizza hamuru ince olur
Ben kalın hamurlu seviyorum yaa :/
Çok kalında olmamalı çok incede
Orta incelikte bir hamur daha iyi
Benim mideme insin de nasıl olursa olsun 🤣
Fark etmez, ama ince hamur daha iyi olur gibi
ince hamurdan olsun..
. ne çok ince ne kalın olmalı
İnan hiç fark etmez
Etmez
Fark etmez
Kalın
İnce
ince fakat köşeleri kalın olur
Farketmez
İnce olması daha iyi
kalın
İnce hamuru daha çok seviyorum.
İnce
İnce olur.
İnce
İnce severim.
Pizza çok kalorili
İnce hamur seviyorum
Ben ince seviyorum.
İnce hamur daha iyi oluyor.
ince ince
İnce
İnce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?