Eşime kahvaltı hazırlıyorum diye "eli kolu yok mu, kendi hazırlasın?" "sabahın köründe niye kalkıyosun hazırlamazsan dayak mı yiyosun yoksa" "o da sana hazırlıyor mu bu ne cinsiyetçilik" bilmem ne bi ton laf söz ediliyor arkadaşlarım ve çevrem tarafından. Kendi isteğim ile bunu yapıyor olmam niye garipseniyor anlamış değilim eli kolu var kendi de hazırlar ama ben hazırlayınca daha rahat ediyorum, hafta sonu da o bana hazırlıyor. Garip mi bu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılHazirlayabilir ama sen bir döngünün icerisindesin. Kahvalti hazirlayinca kendimi rahat hissediyorum diyorsun. Farkinda degilsin ama bunu görev bilinciyle yapiyorsun aslinda. Toplumun bictigi role giriyorsun ister istemez. Kimi kadinlar bunu gorev gibi yapar kimi kadinlarda gorev oldugunu bilir ama buna seviyorum, zevkle hazırlıyorum diye kılıf uydurur. Cogumuz toplumun bitigi rollere gore hareket ederiz. Evine gelen kaynana ya da kadin misafirler evi biraz daginik gorse, toz görse ne pis kadinmis, ne pasakliymis der durur. bu duruma düşmemek içinde o misafir öncesi temizligi yapariz mesela. Eslerimize de bize dayatilan kadinlik algisi var. Kadinlik gorevlerini yapman gerek. Temizlik, yemek,ütü vs yillarca kadinin ustune kaldi hala oyle. Kadinda çalışsa erkekle ayni isi yapip ayni maasi eve de getirse bu sorumluluklar hala kadinin olarak görülüyor. Kadin olarak mecbur kaliyorsun bunlara. Yapmasan ne olacak kalkip erkek mi yapacak tum bunlari? Hayir erkeklerimiz bu konularda sorumluluk dahi hissetmiyor. Onlardan bu konuda beklenti yok çünkü. Bu sorumluluklar daha cok kucukken veriliyor kiz cocuklarina. Evde gordugumuz tablo da bu isi yapan cinsiyet anne, kadin. bu bilincle büyüyoruz. O yuzden rahat hissediyorsun kendini yapinca. alt mekanizma ve toplum bunun senin gorevin oldugunu zaten empoze etmis. Kahvalti hazirlamazsan evin temizligi umrunda olmazsa en basta kisi yani kadin rahatsiz hissediyor. Yani kendini kandırma bu yaptigin evet severek olabilir ama altta yatan bir gorev bilinci var. Bunu cogu kisi, cogu kadin farkinda degil sadece.
05 Yorumla- +1 yıl
Altta yatan kısımları ne kadar düşünüyormuşuz ya, her davranışınızı böyle analiz ediyor musunuz freudvari :)
Cevap sahibi+1 yılEvet ediyorum. Sosyolojiye ve psikolojiye ilgim var. Bu konularda cok kitap okudum hala okurum. Erkek ve kadinla ilgili de cok kitap okudum. Gozlemimde iyidir. Cevrem hep söyler. Etrafi ve kisileri iyi analiz ederim. Hatta eger olursa şu an universite sinavina hazirlaniyorum 2. bir bolum daha okumak icin. Bu da buyuk ihtimalle psikoloji olacak inşallah kazanırsam. O yuzden altta yatan ve bilincalti dedigimiz seyleri senden belki burdaki bircok kisiden daha iyi biliyorumdur
Cevap sahibi+1 yıl
Turk toplumuyla ilgilide cok kitap okudum, arastirma yaptim. Eskiden beri turklerdeki aile yapısı, kadinin ailedeki konumu ve yeriyle ilgili de sordugum sorusturdugum, okudugum seyler cok var. Bazi seylere gozumuzu kapattigimiz sürece bu dongu boyle gider durur. Bunu sana soyleyen arkadaslar bu dongunun boyle gitmesini istemeyen arkadaslar emin ol. Ben calisan kadınım. Bekarim. Inan evlenmememin en buyuk sebebi erkeklerin bu sorumsuzlugu. Kadinlarin bizim toplumda cok fazla sorumluluk almasi ve erkege hicbir sey birakmamasi. Eskiden erkegin evini gecindirme derdi vardi. Kadinlarinda calismasiyla erkeklerin evdeki ekonomik yukumlulugu de azalmis oldu. Kadinin calistigi bir evde erkek ne yapıyor gunumuzde? Ev isleri kadinda, cocuklar kadinda, gidip calisan eve para getiren kisi de kadin. Bir askerlik kaldi yapmadığımız. Erkek ne yapıyor? Inan bana hicbir sey. Iste cok yoruldum diye geliyor uzaniyor kanepeye aciyor tv yi. Etraf daginik, cocuklar ne halde, okulda mi, karinlari ac mi? Tek dusundugu azicik dinleneyim bugun cok yoruldum aksama ne yiyecegiz acaba, hanim ne yapti? Ya bizim erkeklerin cogu bulasik makinesinin bir tusuna basmayi bilmez. Kadin olmasa sutten cikmis baliga döner. Diger kadinlarinda kizdigi nokta bu bir tusa basmak ne kadar zor olabilir? Cikardigin çorabı kirli sepetine atmak ne kadar zor olabilir? Yedigin yemegin bulasigini makineye atmak ne kadar zor olabilir? Kendine kahvalti hazirlamak ne kadar zor olabilir? Bu kadar mi asalak bu erkek milleti? Bu kadar mi dusuncesiz
Cevap sahibi+1 yıl
Ya da kadin calissa bile kadinin mesaisinin bitmedigini, tukendigini, yoruldugunu gormek bu kadar zor mu? Yoksa gormezden mi geliniyor bu durumlar? Kadin sabahtan aksama kadar once isine gider, evinin temizligini falan halletmeye calisir, cocuk varsa onunla ilgilenir. Aksam gozlerini kapatacagi, uyuyacagi, kendini yataga atacagi anin zevkle hayalini kurar. Yataga gecer kocasi bugun yaramazlik yapsak mi der üstüne. Kadin basim agriyor, yorgunum dese kadinligini yapmiyor olur. Isteksiz olur. Israrlar sonucu iyi yapalim dese tum yorgunluguna rağmen elini kaldiracak hali kalmamış kadının, sadece o iş bitsin diye bekler istemeyerek yapiyor cunku. Bu sefer kocasi der ki ölü balik gibi yatıyor, hic hareketli degil yatakta, isteksiz der. E sen erkeksin ya isten geldin guzelce dinlendin, sevdigin programlari izledin, belki uyudun. Kadin bunlari yapamiyor ama her sey mukemmel olmak zorunda kadinsin cunku. Yatakta asci, yatakta film yıldızı gibi, iyi anne, bir de hizmetci olacaksın
Cevap sahibi+1 yıl
Yazilanlari alaya alman beni rahatsiz etti freudvariymis. Rahatsiz olacaksan boyle sorular sorma. Alacagin cevapları az cok tahmin ederek sormussundur zaten. Boyle sorular soruyorsan her görüşe acik olman gerekir. Sana kimse bir sey diyemez. Kocanla aranda olan bir sey bu. Ha ben yapmam bunu. Esimden bunlari ortak beklerim. Ha hizmet bekliyorsa beyefendi kapi orada. Kendisine calismayan, kul kole olacak bir kadin bulabilir. Bizim ulkede dolu cunku bunlardan. Es olmak yerine kocasina anne olan tipler cok var.(sozum meclisten disari sana demiyorum bunu) oyleysen de oylesindir. Sadece bir iliskide surekli veren taraf olmak bana gore degil. Surekli bir tarafin mutlulugu icin cabalayan, onun istekleri olsun, gonlu olsun, aman millet sonra ne der diye kendimi ezip gecemem. Bir denge halinde ve dozunda olmali bunlar. Ben kimsenin annesi degilim olamamda. Bu performansi beklememeyi erkekler ogrenecek. Erkekler kendilerine anne almiyor, yoldas alıyor. Bunu farkinda olmalari gerek. Hem erkegin hem kadının
Annesinin tartışmasız gözdesi olan bir adam, bir fatih hissini ömür boyu korur. (Freud) bu fatihligi veren önce anneler, bu saltanatı da devam ettiren eşler var. Bu yanlış işte. Bana gore yanlis en azindan. Sana gore, baskasina gore doğruysa devam edersiniz ki ediyorlar zaten.
En İyi Cevaplar
+1 yılKendi hayatına müdahale edilmesine neden izin verdiğin ile alakalı kendine öz eleştiride bulunmalısın bence. Evinin içi kimseyi ilgilendirmez, eşinle olan ilişki durumlarını arkadaşlarına anlatmak zorunda değilsin. Başkalarının senin hayatında bu kadar söz sahibi olmasına ve seni aile içi düzeninizle alakalı eleştirecek haddi kimseye vermemelisin bence. Her ikiniz de çalışıyor iseniz beraber hazırlayabilirsiniz, ya da adam çalışıyor ama sen çalışmıyor isen sen hazırlamak zorundasın. Senin çalışıp çalışmadığın ile alakalı duruma göre de değişiyor bunu. Ama feminizm adı altında her şeyini kendisi yapsın diye bakarsan o evliliğe çok ta uzun ömürlü olacağını düşünmüyorum.
32 Yorumla- +1 yıl
müdahale ettirip kahvaltıyı kendin hazırla bugün demiyorum ki, insanlar konuşuyor ben de he he deyip geçiyorum. birine ters çıksam başka bir konuda başka bir şey söyleyecek, torba değil malum ağızları.
- +1 yıl
Rahatsız olduğun şeyler hakkında arkadaşlığını gözden geçirebilirsin. Sana rahatsızlık veren konuları konuşup konuşamayacaklarını sen belirlersin sonuçta
+1 yılNedense kadının erkeğine ikramda bulunması, hizmet etmesi (!) ve bunu KEYİFLE yapması günümüzün çarpık feminizm anlayışı yüzünden çok yanlış yerlere çekiliyor.
Ben sevdiğim adama kahve de yaparım, ellerimle yemek de pişiririrm, sofra da kurarım. Ve bunu içimden geldiği için yaparım. Hoşuma gider çünkü. Bu benim görevim ya da yapmam gereken bir şey olduğu için değil. Onun eli klu var evet gelir yardım da eder ve bunu istemeden yapar.
Ama dediğim gibi çok yanlış anlaşılan bir feminizim bilinci var piyasada.33 Yorumla- +1 yıl
hah çok iyi dedin. feminizm çok yanlış yerde şu an, kadın erkek eşitliğini savunması gereken kavram niyeyse kadının isteği olsa dahi hiçbir şekilde işe elini sürmemesi gerektiğine kadar gitti
- +1 yıl
BEn bu konularda kimseyle konuşmam, bir şey demem açıkçası. S. lak çok memlekette. Kendime saklarım evimde olanları. Sana da tavsiyem bu
Sinirin daha az bozulur en azından - +1 yıl
yeni evliyim diye sorup duruyorlar ben de işin buraya gideceğini düşünmemiştim. dediğin gibi yapmalı haklısın
+1 yılİşe 9 da gidiyorsa ve ben çalışmıyorsam hazırlarım ama şimdiye kadar kendim hiç kahvaltı yapıp işe gitmedim. Sabah sabah ayıkmadan kahvaltı yapamayanlardanım. Ha saat 6 da çoluk çocuk uyanıp kahvaltı yapıp evden öyle çıkan tanıdıklarım var. Ama ben onlardan değilim😅
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
38
Cevap
64Cevap
+1 yıl“İstemek” çok daha alt bilinç sistemlerinde süperego ile bağdaşıyor bence. Her gün kalkıp bunu yapman istemen ve yaptığında bununla bu kadar mutlu oluyor olman ve bence daha da önemlisi hazırlayınca ‘Rahat’ hissetmen bunun sana yıllar boyunca dayatılmasıyla ilgili bence.
Bir şeyi birine seviyor diye her gün yapmazsın ya da hazırlamayınca rahatsız hissetmek bence orada bir sorun olduğunun göstergesi.
Zaten insanların birçok kararını bilincin daha alt seviyelerinde verip daha sonra buna kendilerini tatmin edecek bahaneler aradığına inanırım. Seninkinin de böyle olduğunu düşünüyorum.12 Yorumla- +1 yıl
her isteğimizi sorgularsak altında bi şey buluruz. bu görüşü yazıyor olman da belki çocukluğunda bir birey olmana izin vermeyen ailene karşı çıkmanın yansımasıdır. belki de bir puro bazen sadece bir purodur sevgili doktorum :))
- +1 yıl
Ama bazen de değildir ve bence yapmayınca rahatsız hissetmenin de kesinlikle buna bir işaret olduğunu düşünüyorum:))
Ne m*l insanlar var arkadaş ya. Bunun bir kuralı yok bazen sen hazırlarsın bazen eşin. Bende de genelde haftaiçi çoğu zaman eşim hazırlıyor kimin daha önce uyandığına bağlı. Haftasonu hep ben hazırlarım ama mesela.
"Eli kolu mu yok" diyen o çok bilmişler eminim evlerinde veya işlerinde hep kendi işlerini kendileri yapıyordur. Şöyle boş boş konuşan insanları hayatınızdan atın.22 Yorumla- +1 yıl
bizde de tam tersi hafta sonu eşim hazırlar ben biraz geç uyandığım için, kime ne anlamış değilim. bilinçaltımda bunu sorumluluk görüyormuşum falan :D
Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Özel hayatını en yakın arkadaşın bile olsa anlatma. Çünkü içinden ne düşündüğünü bilemezsin. Sen sanırsın ki bana tavsiye veriyor, aslında seni zehirliyor olabilir anlattıklarıyla. O belki senin gibi mutlu değil ya da daha fazlasını isyordur. Burada kahvaltı hazırlamak kadar doğal olan ne var ki. Bunu yadırganacak seviyeye getirmeleri ayrı bir saçmalık olmuş.
22 Yorumla- +1 yıl
çok doğru diyorsun bilemedim ben de sordular söyledim, anlatmam daha
Yeme & İçme konusunda 403 cevap paylaştı. Arkadaş çevrenin sıkıntılı olduğunu düşünüyorum. Bundan doğal bir şey olamaz herkes birbirine kahvaltı hazırlayabilir bunun cinsiyetçilikle ne alakası var. Böyle düşüne düşüne yarın bir gün düştüklerinde ellerinde tutan hiç bir erkek olmayacak hayatlarında çok gereksiz.
20 YorumlaBöyle diye diye evliliklerin içine ettiler.
Şu yaşımda eşimden bir bardak su istemiş değilim. Şu yaşımda bir kere hazır kahvaltıya uyanmış da değilim.
Ama kimsenin birbirine hoşluk yapmadığı aynı zamanda eyvallahının da olmadığı yuvalar yarattı bu kompleksli insanlar.
Varsın mutlu olunsun kahvaltıyı ben hazırlarım.20 Yorumla
+1 yılGarip olduğunu düşünmüyorum. Sevdiğimiz insanlar için elimizden gelen şeyleri yapmak neden yanlış olsun. Kaldı ki eşinizde haftasonları size hazırlıyormuş. Büyük ihtimalle haftaiçi çalışıyor diye siz yapmak istiyorsunuz. Önemli olan eşinizin bu davranışı ona olan sevginizden yaptığınızın ve sizin göreviniz olmadığının farkında olup ona göre hareket etmesi. Bende mesela sevgilime yemek yapmayı tatlı hazırlamayı seviyorum benim hazırladığım bir yemeği keyifle beğenerek yemesi hoşuma gidiyor.
10 Yorumla
+1 yılİnsan sevdiğine her şeyi yapar. Çevreyi kapının dışında bırakın. İçerisi ikinizin dünyası, ne yapmak istiyorsanız onu yaparsınız kimseyi de ilgilendirmez. Mutluluğunuzu kıskanıp aranızı bozmaya mı çalışıyorlar bilemezsiniz. Ama eşiniz de sizin için bir şeyler yapmıyorsa orası sıkıntı.
10 Yorumlaçevrende evlilik kültürü yokmuş. sen eşine ne gerekiyorsa yap. herkes kendisi evde bişeyler yapacaksa evlilik olmaz o. o sadece ev arkadaşı olur ya da sadece cinsel ihtiyacını giderdiğin partner olur. çevreni dinleme. sen eşine gereken ilgiyi göstermeye devam etmelisin
10 Yorumla
+1 yılMillet bu kadar lafı zorla hazırlatan erkeklere ve bunlar sırf kadının göreviymiş gibi davrananlar söylüyorlar. Sen olayı çok yanlış anlamışsın. 😅 Hı yok ben doğru anladım diyorsan da çevreni değiştir bir zahmet.
12 Yorumla- +1 yıl
e bana söylüyorlar :))
- +1 yıl
İşte sen isteyerek yapıyormuşsun. Sana söylememeleri gerek aslında. Ben de diyorumki demek ki çevren olayı doğru algılayamıyor. Mesela eşin sana zorla hazırlatsa çevren haklı ama sen içinden gelerek yaptığın için çevrenin eleştirisi gereksiz.
+1 yılOnlara ne kızım? Senin içinden gelen bir şey bu. Erkek de karisina su verse kılıbık derler. Esin sana değer veren ve sana karşı sorumluluklarını yerine getirmeye çalışan
biriyse bunları zaten hakediyor.30 Yorumla
+1 yılAbi neden garip olsun? Mesela ben hazırlasam ya ölürüz ya hastanelik oluruz. Bazı şeylere kadın eli değmesi lazım.
12 Yorumla- +1 yıl
o da hazırlıyor ya hafta sonu kendi hazırlamak istiyor hatta ama hafta içi ben hazırlıyorum, sadece biraz erken kalkıyorum diye neler neler söyleniyor hayret bi şey
- +1 yıl
Yahu bir insan sevdiği için birşeyler yapmaktan haz alır. Bunun kölelik ya da cinsiyetçilikle ne alakası var? İyi bilsem her gün hazırlasam yine de gocunmam.
+1 yılBir ''insan'' partnerine istediği için her güzel şeyi yapabilir.
O kahvaltı eşin için çok bir değeri olmasa dahil senin için sevginin bir dışa vurumu.
Milletin dediklerini takmayın, onlar kendi nefret ve pişmanlıklarında boğulmak ile meşgul.10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 613 cevap paylaştı.
+1 yılkıskanmıslar herhal senı bacım .
adam ıse gıdıyor sen evdesın hazırla tabı.12 Yorumla- +1 yıl
ben de çalışıyorum
- +1 yıl
o zaman adamın senı el ustunde tutması lazım .
kıskananlar catlasın.
Hazırlayabilir tabii ki hatta ben eşime kahvaltıda hazırlar işede giderim beni o bırakır o alır bunda ne var? Kime ne benim hayatımdan? Dermişim ki hamilelik haricinde eşime bende her konuda destek olucam zamanı geldiğinde.
10 Yorumla
+1 yılNiye hazırlayamaz be kim karışır buna, ne var yani birazda kadınlarımızı biz düşünelim biz kahvaltı hazırlayıp uyandıralım ne olacak yani zor bir şey degil.
20 Yorumla
+1 yılOnlar düzen karşıtı provoketör. Mutluluğun haz edemeyen, düzen ve mutluluk içinde yaşayan insanların düzenlerini bozmakta best rol oynarlar.
Sen mutlu ve huzurlu olduğun gibi yapmaya devam et.20 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 440 cevap paylaştı.
s +1 yılFeministliğin iyice cılkını çıkaranlar var. Sevdiğin adam için yaptığın her şeyi eziklik olarak görüyorlar. İstemeyen yapmasın yani sen adamı mutlu ediyorsun diye ne bh tantana
10 Yorumla Senin içinden ne geliyorsa öyle yap. Eli kolu var, tabi ki kendisi de hazırlar. Senin bu yaptığın evliliğinizin duvarını sağlamlaştırmaktır. Fedakârlıklarla güzeldir evlilik bence. Ben de olsam eşime bu tür şeyler yaparım. Kimseye göre yaşama hayatını. Mutluluğunuz daim olsun:)
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 312 cevap paylaştı. hayır normal
annem yıllardır babam işe gideceği zaman erkenden kalkar her zaman sofrasını hazırlar babam hep der benim kahvaltı yapmadan işe gittiğim 1 2 gün vardır sadece o da geç kalmışımdır10 Yorumlaİnsanların ne dediğine göre yaşamayı bırakın bence... Eğer içinden sabah kalkıp kahvaltı hazırlamak geliyorsa kalk yap kimse karışamaz. Bu senin hayatın ve eşinle özelin...
10 Yorumla
+1 yılEşini seviyorsun ve onun için biseyler yapıyorsun onu söyleyenler ya bekar ya da artık eşiyle ilişkisi sıfıra düşmüş insanlardır bence bu senin eşine değer verdiğini gösterir duyma sen milleti 😉
11 Yorumla- +1 yıl
Bide karıştırma evine millleti kime ne kocana hazirladigin kahvaltı
Sizlerin özel yaşantınıza kimse müdahale edemez siz bu şekilde mutlu iseniz kime ne emin olun mutluluğunuzu kızkanyrlar bizdede bazen ben eşimin işini yapyrm ev hanımı olmasına rağmen
10 YorumlaBir eşin bunu yapması, eşini sevdiği, eşine hizmet etmekten mutlu olduşu anlamına gelir. Eh sonuçta ailesin. Eşler birbirine bu içtenliği yapmayacakta kime yapacak
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 852 cevap paylaştı.
+1 yılNe yobaz insanlar ya. Sen en güzelini yapıyorsun. Burdan şunu anlaman lazım bu çevre seni yorar. Biraz mesafe iyidir.
10 Yorumla Sana helal olsun. Ne güzel bişey yapıyorsun. Çoğu kadın gibi yan gelip yatmaktansa eşine güzellik yapıyorsun. Eminim eşinin çok hoşuna gidiyordur.
10 YorumlaSeverek isteyerek yapılan her şeyde insan kendini daha mutlu hisseder. Kimseye kulak asmayın. Sizi mutlu hissettiren ne varsa onu yapın 👍
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 548 cevap paylaştı. Bundan daha normal bişey olamaz ki...
Birlikte vakit geçirmek için yapıyor olabilirsin, karşılık aramaya gerek yok yani10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAl benden de o kadar. Eşim sağlıkçı sabah 8 de hastanede olması gerekiyor. Sabahları kahvaltıyı hazırlayıp ilk onu işe gönderiyorum diye kılıbık oluyorum. Nedir insanların bu halleri anlamıyorum.
12 Yorumla- +1 yıl
eşimin hafta sonu kahvaltı hazırladığını arkadaşları duysa ona da kılıbık derler. bu kahvaltıyı kim hazırlayacak herkes kendi kendine ayrı mı yiyecek insanlar rahat etsin diye anlamıyorum
Cevap sahibi+1 yılNöbeti olduğu akşamlar evden yemek götürüyorum diye kılıbıkta oluyorum.
Gizli Üye(18-24)+1 yılHazırlayabilir. Etrafın ne dediğini düşünmeyin hatta hazırladığınızı bile bilmesinler özel hayatınızla ilgili şeyleri anlatmaktan kaçının. Bazen arkadaş dedikleriniz yuva yıkmaktan başka bir şey yapmayan bir insan olabiliyor.
10 Yorumla
+1 yılBir kadın kendi isteğiyle eşine kahvaltı hazırlar tabi ki
10 Yorumla
+1 yılgarip olan onlar bence.. bu eşin görevi değil ama eşine ikramidir
10 Yorumla
+1 yılHazırlayabilir çok normal bir şey bu. Neden garip gelir insanlara bilmiyorum.
10 YorumlaBirinin eşine kahvaltı hazırlaması kadar doğal ne olabilirki
10 Yorumla
+1 yılbu laflardan ck sıkıldik ya. herkes ne istiyorsa onu yapsin
10 Yorumla
+1 yılbakma sen milletin ağzına herkes konuşur bunlar hep hasetten
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Gayet güzel ve örnek olunacak bir söz. Sen doğru yapıyorsun ve onların fikirleri, düşünceleri kirli.
10 Yorumla
+1 yılAman herkes kendi işine baksın ben de haftasonu sevgilime kahvaltı hazırlamaya bayılıyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Abinede bana kahvaltı yokmu kiz
- +1 yıl
@cancandan72 ben sadece sevgilime kahvaltı hazırladım
- +1 yıl
Çok kabasın ya
+1 yılyani adam çok sağlam birini bulmuş diyorum böyle eşlerde varmış helal
10 Yorumla
+1 yılOnları sayanların hepsi mutsuz ve mutlu çift çekemiyorlar canım
10 Yorumladedikodu yapacak yer ariyor millet valla. isteyen yapar isteyen yapmaz tasasi onlara mi dustu
10 YorumlaNe alaka ya ben de sevgilime hazırlıyorum bazen yorgun geliyor , hasta oluyor veya içimden geliyor.
10 Yorumla
+1 yılArkadasların garip bu mantıkta kadınlar bosuna evlenmeain hemen boşanırlar
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılYıllarca annelerimiz babalarımız da bunu yaptılar şimdi yapıldığı zaman neden abes görülüyor acaba
10 Yorumla
+1 yılKıskandıklarını bu kadar belli etmeselerdi iyiydi :D
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe alaka ya erkek arkadasım ile ikimiz çalışmıyorum genelde ben hazırlarım ne var sanki hazır seyleir masaya koyuyoruz yumurta veya tost da genelde erkek arkadasıma yaptırırım bazen o hazırlar ne var bunda kıskanıyorlar bnce😀
10 YorumlaBence hiç garip değil eşine ilgi göstermenin başka bir yolu da bu cinsiyetçilik yapanların konusu işte asıl bunu anlamamaları
10 YorumlaSen mizantrop değil misin
Neden insan var çevrende
Lüzumsuz olanindan hem de...02 Yorumla- +1 yıl
cidden nickimle çok uyumsuz bi soru sormuşum, haklısınız :)
Oldu bitti kahvaltı benim işimdir bulaşığı dahil
Ki evde iş bölümü vardır ben mutfakta çalışırım diğer bireylerde kendi görevlerini yapar00 Yorumla
+1 yıltürkiyede yaşayan bir kadin istemez kocasına kahvaltı hazırlamak
04 Yorumla- +1 yıl
ne alaka
- +1 yıl
niye kizdin
- +1 yıl
boş beleş alakasız şeylerde üstünüze yok çünkü
- +1 yıl
hazırlar peki mutlumusun oldumu
+1 yılboş ver sen böyle basit insanları..
içinden nasıl geliyorsa öyle davran..10 YorumlaKadın erkek olsun içinden gelmişse değil kahvaltı ayaklarını bile yıkaya bilir bir insanin sabah kalkip eşine kahvaltı hazirlamasi aradakı sevginin hem ne kadar güçlü hem de o sevginin gücünü arttırır
10 YorumlaDeğil valla sana helal olsun iki yıldır sadece ya bir kere iki kere hazırladım sen çok iyi yapıyorsun😂☺️
10 Yorumla
+1 yılSen onları dinleme içinden gelmesi çok güzel ve çok romantik bence sevgiyle yapiyosan ben de yapardım
10 YorumlaArtık şu kalıpları bıraksak herkes istediğini yapsa.
20 Yorumla
+1 yılZaten olması gereken bu sabah kalkıp eşine hazırlaman lazım yolcu etmen lazım
20 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 379 cevap paylaştı.
+1 yılHazırlasa iyi olur yoksa ayaklarından sürüyerek mutfağa götürmek zor olur😂
00 Yorumla
+1 yılSevgi göstergesidir, başkalarıyla bir daha paylaşma.
10 YorumlaLan hazirlamasan da nankör derler amaan canım bu millet
10 Yorumlahazirliyorsa seviyordur
20 Yorumla
+1 yılİnsanlar cinsiyetçi olmuş bu devirde.
20 Yorumla- Devamını Gör (42)
Devamını Gör(87)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer