Altı kişi, ıspanak yedikten sonra atropin zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Rahatsızlanan kişiler, tedavilerinin ardından taburcu edildikten sonra İl Sağlık Müdürlüğü'nden açıklama geldi. Yapılan açıklamada, son günlerde alınan ıspanakların tüketilmemesi istendi. https://www.mynet.com/il-saglik-mudurlugu-nden-ispanak-tuketmeyin-uyarisi-110106867523
Sağlık Müdürlüğü: 'ıspanak yemeyin' dedi! Hangi sebzeyi yemeden duramazsın?
Aman her sene aynı haber, acaba ihracatı en fazla olan sebze de biz yemeyelim diye mi böyle yapıyorlar diye sorgulamıyorum değil. En sevdiğim sebzelerden biridir, kış geldi artık doya doya yerim derken saçma sapan haberler korkutuyor açıkcası.
Zeytinyağlı taze fasulye Dolmabiber dolması Patlıcan Bezelye Ege ve Karadeniz bölgesine özgü yeşillikler var bir de çok çeşitli ve şifalı ve lezzetli, ıspanağın yokluğunu anında unutturacak rekabet güçleri var😃😃
Güzel avrat otu ve ıspanak karışarak pişerse zehirlenme oluyor. Ben tarımımıza zehir diyerek pusanları benim görüşüme damlama yapmadan adam gibi Bence yazmaya hodri meydan diyorum ve lafı ortaya bırakıp kaçmayın diyorum ve İLAÇMİSAL şifalı ıspanaklarımız ve tüm yeşilliklerimiz ve tüm tarımımız için sonsuz şükürler olsun diyorum 👏👏👏👏👏 EİG tercihiniz için de çok teşekkürler 🙏