Sağlık Müdürlüğü: 'ıspanak yemeyin' dedi! Hangi sebzeyi yemeden duramazsın?

Altı kişi, ıspanak yedikten sonra atropin zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Rahatsızlanan kişiler, tedavilerinin ardından taburcu edildikten sonra İl Sağlık Müdürlüğü'nden açıklama geldi. Yapılan açıklamada, son günlerde alınan ıspanakların tüketilmemesi istendi.
https://www.mynet.com/il-saglik-mudurlugu-nden-ispanak-tuketmeyin-uyarisi-110106867523
Sağlık Müdürlüğü: ıspanak yemeyin dedi! Hangi sebzeyi yemeden duramazsın?
Sağlık Müdürlüğü: 'ıspanak yemeyin' dedi! Hangi sebzeyi yemeden duramazsın?
Cevapla