Allah affetsin, pek sevmem yemek seçmeyi ama bazı şeyleri yiyemiyorum...
Ciğer. Zeytinin her türü. Peynirin soğuk haldeyken her türü. Pekmezin soğuk hali. İşkembe. Taze biber dolması. Bakla (damağımı kaldırıyor resmen :/ ) Ve yumurtanın sarısı (sade haldeyken).
Bilmediğim sebze çeşitleri vardır mutlaka o yüzden hepsini yerim diyemicem çünkü tatlarini bilmiyorum. Ama şu ana kadar bildiğim bütün sebzeleri yerim. Hadi diyelim aç kaldım ve gerçekten yiyemiyecegim bi sebze var burnumu kapatır yerim çok çok mecbursam. O şekilde tadını almiyorum: ))
genel anlamda bütün sebzeleri seviyorum çiğ tüketilen yeşillikleri de pişen sebzeleri de mesela bugün akşam taze fasulye varmış yemekte ve sevindim niyeyse 😀
çok yemek çeşidi denemiş biri olarak ayırt edeceğimi sanmıyorum. yalnızca yapılan yemek profesyonelce olmalı. yani en lezzetli şeklinde yapılırsa yerim tabi ki. ama mesela patlıcanı tüketmeyi tercih etmiyorum. çünkü içerisinde vitamin değerleri yok. yani tek yaptığınız şey doymak için yemek oluyor. ben bunu pek tercih etmiyorum. çok mecbur kalmadıkça enginar yemem mesela. yani kısacası aç kaldığımda oturur hepsini yerim. ayırt etmem. :D
Alerji olmadığı sürece seve seve yersiniz arkadaşlar boş yapmayalım açlık ciddi bir durum 2 gün yemeksiz durun sonra pırasaymış bamyaymış bayılarak yersiniz