Şerbetli tatlılar en çok kahvenin yanına mı yoksa çayın yanına mı yakışıyor?Antep baklavası çok güzelmiş arkadaşlar neden daha önceden demediniz bana 🤤 gidip gelip baklava yiyorum hdjrjdjx
Şerbetli tatlı kahvenin yanına mı çayın yanına mı yakışır?
Ben çayı şekersiz içemem yanında ne kadar şerbetli bir tatlı olursa olsun ama her ikisi şekerliyken de içemiyorum ve birbirine yakıştırmıyorum. Ancak özellikle Türk kahvesi ile çok güzel oluyor çünkü Türk kahvesinin marifeti zaten acı acı içmekte içini şeker doldurunca bir anlamı kalmıyor bu yüzden yanında şerbetli bir tatlı olunca kahve ile birbirini dengeliyorlar ve daha rahat içiyorum.
Şimdi size bir bilgi vereceğim. Şeker çok hızlı kana karıştığından kan şekerini burden bire yükseltip birden bire düşürür. Bunu yaşamamak için de AYRAN evet ayran içilmelidir. Kan şekerini düzenler ve gıdanin kana karışmasını önler yani tatlıyla ayran icilmeli.
Türk kahvesinin en lezzetli hali sade halidir. Kahvenin tadına varabilmek için yanına ne tatlı ne de lokum yerim. Baklava, kadayıf, künefe, şekerpare gibi şerbetli tatlılarda bence çayın yanına çok yakışır. Şekersiz bir çay ve şerbetli tatlı uyumu der susarım.
Şerbetli tatlıları ben kahvenin yanında pek tercih etmiyorum gadası. Eğer ki çok canım isterse yanında içecekle yemeyi tercih ederim. Zaten Türk kahvesini az şekerli içiyorum. Sek kahve olsa belki yanına güzel olurdu. Ama bu tamamen tercih meselesidir. Afiyet bal şeker olsun.
Her zevke uygun kahve var Türk kahvesi ile şerbetli tatlılar şahane gider, filtre kahve ile kruvasan... Çay daha çok bence tuzlularla gider, börek, kraker gibi... Afiyet olsun 😃😃
Kahveyi şekersiz içiyorum, bir fincandan fazla gitmiyor tatlıyla, gidiyor ama çarpıntı yapıyor. Çay bir tık daha iyi, tatlıyla istediğin kadar içebiliyorsun.
Genelde şerbetli tatlılar kahvenin yanında güzel gider ve özellikle pasta çikolatalı yiyecek içecekler kahvenin yanında güzel diyor çayın yanında tuzlu yiyecek ve içecekler güzel gidiyor
Şerbetli tatlıyı içeceksiz de çok seviyorum lakin eğer o gün henüz kahvemi içmemişsem mutlaka onun yanına yiyorum çok da güzel gidiyor ❤️ Sade türk kahvemin yanına çok yakışıyor ❤️