Çocuklarımın hayvanlara beraber büyümesini istediğim için 4 ay önce kedi sahiplendim. Annem buna tamamen karşı çıktı. Bizim eve zorla geliyor gelince de bir şey yemiyor. Yemeğe tüy dökülmesinde korkuyor. Kediyi mutfağa sokmadığımı söylüyorum ama dinlemiyor. Sen evcil hayvan olan bir evde yemek yer misin?
Annem, kedi sahiplendiğim için benim evimde yemek yemiyor. Evcil hayvan olan bir evde yemek yer misiniz?
Bırakın kedinin olduğu o evde yemek yemeyi, kendi kedimin ağzından yediği yemeği bile yerim. Herkesten daha temiz bir kere benim yavrum. Dişlerini fırçalıyoruz , tüylerini her gün tarıyoruz , tırnaklarını kesiyoruz. Her türlü hijyeni sağlanıyor kalkıpta benim kedim kadar temiz olmayan insanlar benim evimde yemek yemeyecekse kendi tercihleri. Kimseyi zorla eve davet etmiyorum gelin yemek yiyin diye 🤷♀️ Herkesi atarım kedimi atmam sonuç olarak. Benim kedim benim her şeyim olduğu için başkasının kedisi de o ailenin her şeyi o yüzden gittiğim bir yerde kedi var diye tiksinmem çünkü biliyorum ki kediler çok titiz ve temiz hayvanlar.
Yanında bile uyurum çok tatlı gözüküyor resim. Ben yerim ya insan pisliği kadar pis olan başka bir şey görmedim o yüzden kedilerle de yerim köpüşüm olsa onunla da yerim çok seviyorum onları:-) patili dostlarımızı
Bizim evde de var annem ve babam karşı olmasına rağmen getirdim dışarı bırakmadılar 3 yıldır bizimle ve annemle babam şimdi bizden daha çok seviyor alışır zamanla
Bir arkadaşımın kedileri var sürekli ev için de bardaktan su içer tabaktan yemek yer aynı kaşıkla puding bile yerler ama daire içinde kapalı hayvan, benim de kedilerin var kuzularım var, hemde baya var ancak köy de 1 dönüm arsa içinde bahçesi olan evde, kedilere sürekli mama alınır sevilir onlarda sevildiği yeri bilir lakin eve kapatılmaz, yerleri var orada uyurlar tamamen doğal, bu arada kedilere yemek veririm ama aynı tabaktan kaşıktan vs yemem, annen haklı bu konuda biz de böyle gördük çünkü
Benim de kedim var. Macaristandayken sahiplendim sokak kedisi. Yavruyken aldim. Ayni tabaktan bile yiyordum kedimle, beraber uyur beraber uyanirdik. Kedi cok guzel birsey. Malesef Azerbaycana dondugumde annem istemedi kediyi eve getirmemi mecbur arkadasima biraktim, donunce yine alicam geri. Kedisiz hayat dusunemiyorum.
Tabiki yerim de yiyorum da ailecek de yiyoruz. Bende kedi besliyorum. Benim kedimin tüyleri aşırı uzun ama yenmeyecek tarafı göremiyoruz biz. Kedim de bu 🥺
Orası senin evin, annen dahi olsa bunu bilerek gelmesi gerekir. Yemeğini başka yerde yiyebilir, bir yaştan sonra insanları değiştiremezsin. Benim kızlarım ilk 6 yıl bir kedi ve bir köpekle büyüdü, onlar ölünce iki yavru kedi sahiplendik, hiç bir zararını da görmedik. Kedilerin sadece mutfağa girmesini kısıtladık, o kadar. Aşırı hijyen takıntısı gereksiz.
Evinde hayvanı olan birinin temizliğinden şüphe ederim. Ki kolay kolayda kimsenin getirdiğinide yemem.
Bana göre kedinin o yemeği koklaması iğrençken, bir başkasının kedim ya da köpeğimden ne olacak gibisinden bir bakış açısıda olabilir. Oyüzden benden uzak olsun diyorum
Bazı ibsanlar tiksinebiliyor ama anneniz de biraz abartmış sanki😔. Ben de evde ailemle birlikte yaşıyorum annem ve babam kedi tüyünü hiç sevmezler. Hatta dışarda kucaklarına kedi aldıklarını da gördüğümü hatırlamıyorum kafalarını okşarlardı sadece. Evde kedimizle beraber yaşamaya başlayınca alıştılar şu an hiçbir şekilde tiksinme gibi bir durum olmuyor. (olmadı zaten). Bana gelince ben içtiğim bardaktan su içmesine de izin veriyorum yediğim şeyi yemesine de. Yediklerimi çok paylaşmıyorum zararlı olduğunu düşündüğümden dolayı ama arada tavuk olur balık olur yoğurt olur yağsız ve tuzsuz bir şekildeyse kaşığımın ucuyla veriyorum o btirdikten sonra ben yiyorum. Yani abartıyor olabilirim ama tiksinmiyorum o yüzden çok umrumda değil. Umarım anneniz de en kısa sürede alışır.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Annenin senden ve ailenden hastalık kapma olasılığı kediden kapma olasılığından cok daha fazla kedilerin dilleri yani tükürükleri antiseptik ozellige sahiptir ve kendilerini surekli temizlerler bos ve yersiz takıntı ben bunu biraz cahilliğe ve kırılmaz eski kafa insan onyargısına veriyorum ayda bir banyo yapan tc insanı kendini surekli temizleyen hayvandan igreniyor cok trajikomik
Eğer kedi sahibi titisi kedi sevdiği kıyafet ile mutfağa girmiyorsa kedisine mutfağa sokmuyorsa ve gerçekten temiz titiz bir insansa yerim ama başka türlü yemem çünkü her şeyde kedi kılı oluyor benim de kedim var ama ben çok dikkat ediyorum mutfakta her gün evi süpürüyorum mutlaka kedimi sevdiğim kıyafet ile mutfağa girmiyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
yerim kedilerim var mutfagima da giriyorlar tezgaha da çıkıyorlar yemek yapmadan önce sileriz olur biter o da tüyü için değil kumlu sidikli patiler için 😄 aşılarını parazit tedavilerini zamanında yaptırdıktan sonra hiçbir şey olmaz birisi yemem derse de iyi yeme derim hatta biri onları odaya kapatır mısın dedi evden kovdum misafiri kediden rahatsız olan gelemez benim evime
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yaaaa o fotoğraftakiler senin kediciklerin miii yaaa şunlara bak yicem şimdi😻 Kedilerin diğer hayvanlar gibi olduklarını düşünmüyorum. Dolayısıyla kolay kolay iğrenmem. Bir de mutfağa sokmaman da çok iyi. Daha ne olsun? Her türlü yenilir içilir bence. Tabi annen rahatsız oluyorsa saygı duymak lazım. Belli bi yaştan sonra kalıpları yıkmak zordur. Biraz esnetilebilecek bir şey bu ama dediğim gibi ona kalmış. Çok gerekiyorsa ona kedinin temizliğine dair bilimsel şeyler oku belki biraz esnetir.
Riskli elbette, ama takıntı derecesinde de bu kadar yemem etmem demem yani. Ama onların yeri ayrı olmalı, bizim yerimiz ayrı olmalı. Kimisi yatağına, oturduğu koltuğa, masasına vb... izin veriyor. Bu tür şeyler olmadığı sürece sorun olmaz
Sizin evinize karışmaya hakkı yok ki. Yemezse de kendi bilir. Benim annemde evde kediyede köpeğede çok karşı. İleride kendi evim olunca ikisinden birini alıcam. Beğenmiyorsa gelmez
Tek sorunun hayvan sevgisi olduğunu söyleyen kim? Sen benim aile hayatımı ne kadar biliyorsunda konuşuyorsun. Asıl ben sana acıyorum ezbere konuştuğun için.
Tabağımfan datmış olsa bile aynı tabaktan yemeye devam ederim. Evde köpek bakmıştım. Birlikte uyuyorduk. Bazen yemek masasına partilerini koyup tabağa diliyle uzanıyordu, tabağı değiştirme ihtiyacı duymuyordum. İnsanlar böyle şeylerden hastalık kapmaz. Ve bizim evde ne kadar hakkımız varsa beslediğimiz hayvanın da o kadar hakkı vardır.
kediler insanlardan temizdir. haftada 1 dus alan wcden cikinca elini yikamayanlar gelmis kedilere bok atiyor. Ter kokunuzdan otobuslere binilmiyor ya. Su hayvanlar sizden temiz.
Ben kesinlikle yerim, sonuçta kedi yapmıyor yemeği. Annen haksız, güzelce anlatabilirsin. Devam ediyorsa konuşmayı kes bence. Tabi aranız çok iyi değilse.
Hayvandır sevilir ama her şeyime tüy dökmesine gerek yok. Kedi o laf dinlemez. Her yere girip çıkacak. Sen tiksinmiyor olabilirsin ama insanlar tiksiniyor. Gayet normal bence.
Ben belki tiksinebilirim ama kedileri seviyorum hele yavruları çok tatlı ama mutfakta gezme ihtimali ya da masaya çıkma ihtimalini düşürmek içim almaz sanırım
Kesinlikle yerim. Şu dünyada hayvandan daha güzel daha temiz kokulu bebeksi masum bi şey var mı? Hem iyi yapmışsın çocuklarını hayvanla büyüterek çocukların bağışıklığını güçlendirir hem de hayvan sevgisi aşılarsın çok güzel
Benim evimde 3 tane kedim var , her insanın titizliği farklı tabi ama kedilerin bakımını güzel şekilde yaparsan evi o kadar çok dip köşe temizlemene bile gerek kalmıyor
Kedimle bazen aynı masada yiyoruzuz ve kediler ya da hayvanlar eski jenerasyon icin deccal filan o yüzde annene birsey deme yani ilna olmiyacago nrlli s