Büyüklerim erkeğin kalbinden giden yol midesinden geçer diyorlar ee ben ve benim sadece patates vb. Kolay yemekleri yapmayı bilenler ne yapsın 😅 sizin fikirleriniz nedir büyükler doğrumu söylüyor?
Her ne kadar mesleğimi yapmasam da ben aşcıyım gayet güzel yemekler yapıyorum evlenmek istesem kriterlerim dünyaya bakış açımız aynı olmalı merhametli olmalı birlikte güzel zaman geçirmeliyiz ve birde en azından kendisini idare edecek mesleği olmalı yemekleri ben yaparım sıkıntı değil
yemek sevgisi kişiden kişiye değişir, ben mesela yemek severim ama aynı zamanda seçiciyim zaten yemek dediğimiz alan kendini geliştirebileceğimiz bir alan olduğundan önemli olan kişinin kendini geliştirmesi güzel ve iyi bir insan olabilmesidir
kimse annesinin karnında yemek yapmayı öğrenmiyor evlendikten sonra iş başa düşünce eminim çok lezzetli yemekler yapacaksınızdır geçiş dönemin de müstakbel eşiniz de bazı eksikliklere karşı duyarlı olursa sorun olmaz
Hikaye bunlar ya huyu güzel olsun kırmasın dökmesin de yemek yapmasınıda bilmesin… Bir ömür sırtımda taşır yemeğinide yaparım kendi yapmak isterse yaptığı zehre bal derim…
Başka yönlerde kendini geliştirirsin, birlikte öğrenirsiniz belki yemek yapmayı. Ya da annen/arkadaşın da yardımcı olabilir bu konuda sana. İnternetten de öğrenebilirsin istersen. Seçenek çok aslında. Ama sevmiyorsan öğrenmen zor, o da ayrı bir şey
Benim için yemek önemli değildir , huzur olsun mutluluk olsun sağlık olsun
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bilmem kişiye göre değişir. Benim kalbime giden yol sevdiğimin gözlerinden geçiyor, gözlerine baktıkça kalbim huzur buluyor, her seferinde tekrardan aşık oluyorum.