Kavurma yaptım ama etler çok sert oldu. Nasıl pişirmeliyim?

İnternetteki tarife göre yaptım. Yağları ve sinirleri ayırdım. İlk önce yağları erittimm ve kendi yağında kavurdum etleri. Ama çok sert oldu. Herşey adım adım tarife göre yaptım. Nasıl yumuşar artık pek yenilecek gibi değil
Kavurma yaptım ama etler çok sert oldu. Nasıl pişirmeliyim?
Cevapla