Genelde dedem ve anneanneme sabahları kahvaltılık alır götürürüm. Onlarda "Allah razı olsun" derler. Komşularımı tanımıyorum ve çoğu öğrenci zaten, karşıt cins. Ailemin evinde de komşularla sohbetim yok. Arada anneme ihtiyacı olan komşular var mı diye sorarım o kadar. Genel de kardeşim götürür.
şu an taşındığım eve taşınmadan önce bir apartmanda oturuyordum. Katlar 4 daireden oluşuyordu. 1 dairede 3 uzmanlar diğerinde 4 öğrenciler oturuyordu. Haftada 2 gün bol bol yemek yapıp onlara ikram ederdim. Bazen özledikleri sevdikleri yemekler var mı diye sorar ona göre de yemek yapardım. şu an oturduğum ev müstakil bende yan komşuma götürüyorum. İnsanları yedirtmeye çalışmak gibi bir durumum var sanırım annelik radarlarım devreye giriyor.😅
evet karşı komşum annemin dayısının kızı yani kuzeni teyzemden daha yakındır bana ve yaprak sarma sevdiğimi bildiğinden ne zaman sarsa getirir bende ona kek pasta bişeyler yapsam ya arar yemek için çağırırım ya da evine götürürüm
Komşu var komsucuk var, bu evimde hepsi komşucuk yani buna değer kimse yok, zamanında yapmadım mı yaptım ama boşunaymış, eskide kaldı artık o devir. Kimseye selam vermeye gelmiyor...
Tabiki memleketimizde Bunu hep yapardik simdi baska sehirdeyiz yemek gonderdigimizde bizde yemek yaptim getirmeyin diyolar o yüzden bizde gondermiyoruz Hemserimiz oldumu tabiki gonderiyoruz onlar sorun cıkarmiyolar
Komşularımla bir ilişkim yok açıkçası. Bizim apartmanda öğrenciler olarak kalıyoruz hep. Birbirimiz hakkında tek bildiğimiz dinlediğimiz müzikler sjsjdj