Eski eşim, arayıp yemeklerimi özlediğini söyledi. Sizce yemek göndermeli miyim?

Eski eşim arayıp yemeklerimi çok özlediğini söyledi. Şehir dışında şu an ve çalışıyor. Acımadım desem yalan olur ama hak etmediğini düşünüyorum. Göndersem aramızda saçma bir durum oluşmasından korkuyorum. Ne yapsam?
Eski eşim, arayıp yemeklerimi özlediğini söyledi. Sizce yemek göndermeli miyim?
Eski eşim, arayıp yemeklerimi özlediğini söyledi. Sizce yemek göndermeli miyim?
Cevapla