Domino's pizza zamanında bir kampanya yapıyor ve logolarını vücuduna dövme yaptıranlara ömür boyu bedava pizza vereceklerini söylüyor. Kampanya aslında 2 gün sürecekti. Fakat o kadar çok kişi logoyu dövme yaptırmış ki Domino's kampanyayı 5 saat sonra bitirmiş. Bu kadar yoğun talep gelmeyeceğini düşünmüşler. Ve şu an 350 kişi Domino's dan ömür boyu bedava pizza yeme hakkına sahip. Peki siz bedava yiyecek için firmanın logosunu dövme yaptırır mıydınız? Ve bunu hangi yiyecek için yapardınız?
Bedava yiyecek için firma logosunu dövme olarak yaptırır mıydınız?
Ben sizin köleniz olayım ben de ne kadar isterseniz yemeğinizi karşılarım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
A101.. vücuduma A101 dövmesi yaptırıp , kafama da a101 poşeti takarak sokakta her gün bir saat gezsem aylık 300 lira bedava alışveriş çeki verirler mi acep.. bye