
Bunlar Les Benjamins markasından. İlki 800 diğeri 750 TL :D Kerizlik mi yapmış olurum alsam?

Bunlar Les Benjamins markasından. İlki 800 diğeri 750 TL :D Kerizlik mi yapmış olurum alsam?
Maliyet bakımından kerizlik gibi duruyor ama marka, elit hissetme, işte benim kaliteli hayatım mesajı verme açısından başka bir dünyaya geçiş yapıyor. Parası olan için o paraların değeri düşük iken parası olmayanlar için lükse kaçmak oluyor ya da işte o ürüne o kadar para verilmesi kerizlik algısını oluşturuyor ki piyasayı alıcı belirler. Almazsa ürünü satmak için fiyatı düşürmeleri gerek ama bin lira çekiyorsa satıcı ve alıcı buna ses etmeyip alıyorsa satar geçer adamlar
Bak şöyle anlatayım, bende marka takıntısı yok ama kaliteli ürün takıntısı var.
Geçen yaz herkesin aldığı x bir mağazadan boxer aldım , hem terletip hemde pişik yaptı çünkü polyester oranı yüksek. Adet Fiyatı 60 TL.
Sonra calvin den 2 adet 170 TL'ye aldım ful pamuklu.
X marka soldu sarktı ama kaliteli olan ilk günkü gibi. O yüzden çorabima kadar marka olacak , çöpe atacak param yok.
Ürünlerin fiyatları insanların bütçelerine göre belirleniyor. Milyon dolar kazanan adam her yerde alışveriş yapmaz. Belli yerlerden alır. Bu yerler çok kaliteli olmasına gerek yok. Ancak o kadar para verince de illaki kalite oluyor. Ama ne kadar kaliteli olursa olsun o tişörtün ederi o değil.
Burada amaç o markayı belli insan grubu giysin diye bu şekilde fiyat koyuyorlar.
20 liraya tişört giyerim sene boyu hemde xD övgü gibi düşünme, cimrilik olarakta düşünme. kimse üzerinde ne yazıyor ne marka diye bakmıyor zaten. bende bakmıyorum. onu giydim diye zenginde olmuyorum. giymediğimde bir şeyde kaybetmiyorum. öyleyse k*riz miyim o kadar para vereyim xD
Cevap
65Cevap
Seven alabilir ben almazdım
bu konuya bakış açısı imkanlara göre değişir eğer kısıtlı bir bütçen var ve imkanlarını zorlama derim kerizlik demem kabalaşıp, ama imkanım iyiyse beğenmem yeterli bende armani tshırtlere bu yazdığının 3 katı para veriyorum ama hem rengi hem kumaş kalitesi gerçekten farklı oluyor sen çoğunluğa bakma bilimsel yaklaş kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş :)
Piyasa bunu istiyor. Tshirt olarak dusunme. Mesela biz cok iyi ama marka belirtmeyen bi gimlek giyince piyasanin tepkisi farkli oluyor. Siradan ama markasi lacoste olan gomlek giyimce farkli oluyor. Kuccuk timsahin yarattigi etkiyi gorunce mecburen aliyoruz. İnsanlari anlamak zor ama fazla kurcalamiyorum 3 kurus fazla verip ekmegime bakiyorum
bence siz bilmiyosunuz o tshirtler ünlülerden birinin lastiginin yanından gecmiştir. ondan pahalı
bir de dokunsa lastige fiyat 10 a katlanır.
Ben de yüksek bir yere cıkıp ünlü biri görsem tshirtü ona gösteririm. baktıgında ise en az 2000 e satarım bakması yeter
Paraları çok nereye harcayacağını bilmiyorlar ne yapsınlar. Basit bir terlige 13 bin lira vermiyorlar mi
abi eskiden 800tl deyince kira filan oduyorduk simdi tshirt parasi olmus :D asdsd
Bugün mağazaya 1400 bayıldım çıktım 😒 eve gelince kendimi aşırımsı keriz hissettim ama sonra amaann aldım artık sus kız dedim sjsjs
öyle şeylere vermem aynıları hatta kalite kumaş bile olarak farklı markalarda daha ucuz niye veresin ki? kerizsen verirsin
canım önde gidenliğidir. Tahminimce applecılar veriyor o parayı. Asuscu , Zte ci vermez o parayı hak etmesi lazım
*ger****zekalılığın
Evet kerizlik ve bos takıntılık , aynı kalitede ürünler daha uygun fiyatlara var gösterilciler için kıymetli ama bence kerizlik
Ben hiçbir ürüne bu denli para vermeyi doğru bulmuyorum ya. Ne gereği var şimdi bu tshirt için 800 TL bayılmaya?
Kerizlik değil kumaş farkı var kalite farkı var ben şahsen acımıyorum. Unutma ucuz insan kolay yıpratır Ucuz üründe kolay yıpranır..
Kumaş kalitesi yüksek falan değil, o markayı giymiş olmaya ödüyorsunuz o parayı. Tabii ki kerizlik. Sanırsın Lacoste falan
Pek mantıklı değil tamam kumaşı kaliteli olabilir ama kumaşı kaliteli olan daha ucuza bir şeyler de bulunabilir yani
Saçma gerçekten aynı tişörtlerden 20 liraya pazardan da bulabilirler :D
evet öyle ama kalitesi farklı mıdır acabaa ki
Tabi ki öyle al tertemiz boş tişörtü götür baskıya 25 bayil tamamdır
Marka turk markasi sahibi de bunyamin diyr bi bebe. Tasarimi yap pendikte terxilere diktir diyor. Ben almam bu markadan birsey
Ben üzerinde amblem ya da yazı olan hiçbir şeyi sevmiyorum.
Genel olarak dümdüzdür kıyafetlerim.
Çok param da oldu ama gidip ucuz tişörtü aldım çünkü içindeki pamuk kalitesi, oranı aynı olan şeye fazla para vermek mantıksız gerçekten.
Evet 10 bin lira veren ver düz siyah tişört gereksiz
Yanlış anlama ama üzerinde ne yazarsa yazsın bir tişörte o parayı verirsen uyuyamazsın.
Değil , bütçesi olan alır. Hesabını yapmak bize düşmez
Bence enayilik. Düşünsene marka yazılı tişörte bir ton para veriyorsun hemde üstüne adamların reklamını yapıyorsun. Asıl onların bize para vermesi lazım.
Yani kalitelidir illaki fakat daha gösterişli şeylet alınabilir
Olmazsın bence bende hep marka giyiyorum mavi den başka bir şey girmem mesela
Less normalde daha pahalı nerde satılıyor bunlar
Zaten normal kalitesiz tshirtler 200₺ olmuş. Ona verecegin parayi kaliteliye harca.
Kerizlik. Hem reklam yapılıyor hemde reklam parası alınmıyor 😀
800 tl ye 3 4 tişört al değişikli giy bir tişörte o kadar para verilmez.
O tişörtü 26 milyona dikiyorlar
- Memati -
cevap veriyorum kerizlikten de öte ahahahah:)
Kesimleri ve kumaşları daha kaliteli oluyor. Sırf marka için tercih edilmiyor
Evet şimdi 800 tl verebiliriz ne kadar mantıklı
Düz t-shirt. Buna bu parayı verip markanın reklamını yapan kişi olmak istemem hiç bi numarası yok.
Marka, ama marka değeri sıfır bir marka. Etiketçilikten başka bir şey değil. Ne özgün bir tasarımı var, ne de o parayı hak eden bir esprisi. Bence keko tshirtü bile denilebilir.
Genelde alışverişte marka diye para vermem zaten yani evet bence öyle
Ne kerizligi sırf üstünde marka sembolü var diye kıyafet alıyorum yoksa niye alayim snfhruwkldmnnr
Bu kdr para verip alıyo musun 800 falan? :)
Ben markaya para vermedim vermemde yazik bence verilen paraya
Yani onlar normal insanlar için değil zaten. O kaleyi taşıyorsan başka yerde olacaksın
Kesinlikle sonradan görmenin beden bulmus hali asil biri asla almazdı
Markalar hardcore seviyormuş marka meraklıdır olmayın
Marka takıntım var şimdi yorumları okuduktan sonra çekindim yazmaya ya 😅
Bizim mahallede 80₺ keko giyim takı ayakkabı ve aksesuar sekiz çizgili Adidas bile var
Fırsatın varsa al cok havalı ulaşamayanlar kötülüyor maalesef
Sen bu kdr verebilir misin kerizlik anlamın da değil de paran var mı okdr yani :)
Yoktur o kaadar ahahah
Ahahah bende de yok 😀😀
Düz siyah tişört, önüne de yılan resmî yapıştırdın mı mis gibi veya sevdiğin herhangi bir resmi
Ben şahsen almam almayı boş ver bakmam 😂 göz kusurmda var muhtemelen markayıda farketmem pazardan almış diyip geçerim
ben de almaya cesaret edemiyorum :D ama daha kaliteliler mi acaba diğer tişörtler birkaç yıkamadan sonra soluyor
annem beni parçalar valla tişörtü de silme bezi yapar
Kumaşı özel (keten ipek vs.) değilse, Tishodan kendin tasarlayabilirsin. Çünkü tişörtler genellikle pamuktur ve pamuk her yerde pamuk. 😊
bes milyara da var alan o paralari futursuzca veren cok arkadasim var
Paran varsa al ama ben o kadar para vermem marka olsa dahi
Realy blackwomen?
Evet gerçekten marka diye bir tişörte 800 TL vermem. Yani bu benim düşüncem
Yok gerçek siyahi misin onu sordum
Yok değilim siyah giyinmeyi seviyorum 😂
Anladım 😏
İyiymiş
Neden 😏 yaptın?
Hoşuma gitti siyah sevmen
Ben genelde bu tarz tişörtleri evde giyerim, çok sadeler o yüzden
Böyle tişörtleri giyince kendimi reklam panosu gibi hissediyorum
saçmalama bir yerde baskı yaptırsan daha ucuza gelir
kerizlik evet çünkü aynı kalite tişörtleri daha ucuza bulursun
Üzerinde hiçbir şey olmayan esc0rtlara 5bin lira vermekten iyidir
Kumaş, farkı var ama ayrıca marka, sonuçta bilen bilir hos çoğu kimse bilmez bu markayı :)
Kumaş kalitesi yüksek olabilir ama bu fiyat olayını cozutmuşlar.
Param varsa alırım
kalitesinden mii
Kalite önemli
Rahat olmadığım birşeyi giymem
Ben vermem veren kerizdir cidden
Verirmiydim bilmiyorum ama kerizlik net
Kerizlik az kalır yanında
Fazlası ile kerizliktir elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?