Böyle bir akım başlamış. Ne düşünüyorsunuz?
Evet
Kararsızım
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Öyle saçma şey mi olur? Malın üstüne damga vurur gibi! Yarın başka bir şirkette çalışmaya başlayınca ne olacak? Şirketten atılırsa veya şirketle arası açılırsa? Hiçbir sorun olmasa bile dövmenin yapılmasına karşıyım insan eşya değildir
Aidiyet duygusu güzel bir şey ama dövme yerine şirket maske, tişort vs daha makul bir durum gibi bence :)
Cevap
18Cevap
canım neden yaprirayim kamuda olsam açığa çıkacam özelde olsam canım durumuna düşeceğim o zaman her çalıştığımız iş yerinin armasını sırtımıza her yerimize yaptıralım
Hangi şapşalın aklından çıktıysa bu akıl...
İsteyim kendime ait ama ben değil kendi vücuduma dövme yaptırmak, şirket araçlarına reklam logosu bile koymuyorum. Ne o öyle ya damalı eşsek gibi?
Eğer bir karşılığı olacaksa düşünebilirim ama kendi isteğimle yaptırmam yani
Profilime bile MEB yazmadım dövmesini de yaptırmam herhalde 😅
niye yaptırayım ki benim babam İzzet Yıldızhan değil
o ne saçmalık yaaa.:))) dövme yaptıracak olsam 40 kere düşünür 1 kere yaptırırım
Tabii ki hayır
Böyle akımlar bende kısa devre yapar
2 maaş ikramiye mi ne bu
Çukurun dövmesini yaptırırdım. <...>
Neden, hisse mi verdi?
Çiftlik damgası gibi ne gerek var yaptırmam
Sevdiğim insanın yaptirmadim
Saçma
Kendimi etiketlemek istemem
hazine ve maliye bakanlığı 😂 asil durur aslında
Martı şeysi😄 yaptırmam
Hayır tabiki
Hayır
Milyon dolarlar teklif ederlerse belki 😂
Kesinlikle hayır yahu
Hayır tabi ki
Yok tabiki
Asla yaptırmam.
patron bunu beğendi
Yalakalik
Reklam ücreti terfi emeklilik neden olmasin
Hayır benim 😠👿😾
Saçmalık olur
hayır tabiki..
Hayır yaptırmam
Asla
Yaptırmam ya.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?