Kankacim biz demlik poşeti olarak Berk çay kullanıyoruz sana da tavsiye ederim Liptondan falan daha güzel. Bide ofçay güzel dediler ama onu daha denemedik. Dökme çay yaparken de ben demliğe ilk olarak kaynar suyu döküp sonra 3-4 kaşık çay koyuyorum 😄 çay yanmadığı için daha lezzetli oluyor bence.
Öncelikle merhaba, kaliteli çay demlemenin sırrı kesinlikle demlik kısmına kaynar su dönmemek! En önemlisi demlikteki su ılık olursa kesinlikle çay daha kaliteli olacaktır.