Aslında bana fark etmez, etsiz olduysa niye etsiz demem yani eti aramam. Etliyse de niye etli demem. Pek yemek ayıran biri değilim, o yüzden sanırım bana fark etmiyor. Ayrıca çok severim yeşil fasulyeyi. 💖
Biz çok sevdiğimiz için yazdan alıp buzluğa atıyoruz. Şöyle güzel Ayşe kadın olanlarından. Kışın da çok tüketiriz. Hem etli hem zeytinyağlısını severim. Hatta salatasını da yapıyorum güzel oluyor.
Renkler ve zevkler tartışılmaz ama her yemeğe de et koyan da ne bileyim 😕 Bazı şeyler olması gerektiği gibi güzel. Yöresinde nasılsa öyle iyidir. Yani zeytinyağlı.