Güncellemeler
+1 yıl
Aslında olay şu onun covid izolasyonuun son günü yine de hes kodu fakan mekanlarda dlrun çıkartmasın diye sahile gidicez mekana giremeyecek olmamızdan dolayı böyle bi fikir aklıma geldi take away kahve alırız yanına da. Ama aşırı mu gelinlikle gitmiş gibi olmayayım?
Güncellemeler
+1 yıl
Yapmadım lan dağılın ahahah
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
"Take away"
Aynen devam Türkçe'nin içine s*ıçmaya, yozlaştırmaya devam edin. Tebrikler. Çok zor çünkü o kelimelerin Türkçelerini yazmak.
La niye aşırı kaçsın mk bana flörtüm bana kek getirse onu sahilde yerim...
Yapmur yapcak ya vazgeçtim yapsam mı lan södmf
Yap yap, yarım saat sürmez sjsjs
Yoo omrna meyveli cupcakeim meşhur ama orman meyveani şimdi nerde bulcam dmfmfm
Bi de bu cocuk yeni covid geçridi sahilde folaşcaz ama yağmurlu etek mi giyim kot mu?
Bence sadece git otur konuş sohbet et takıl ilk aylarda pasta kek sarma işlerine girme
Bu gibi tatlisliklar anaç enerjiyi çoğaltır, bence senden başka kimseye gerek yok
Bence çok tatlı olur, ama kıçı kalkabilir. En iyisi götürme.
Ne götüreceksin ki kek gayet uygun. Hamarat olduğunu da göstermiş olursun.
Bence yanına havlu da al, terlerse sırtına koyarsın.
Bana getirseydi hoşuma giderdi
Sandalye hariç tabi...
Sandayleyi yere oturmayalımm diye düşündüm ama keki soruyorum zaten asıl
Oturmak için yer çok bulunur be kardeşim güzel bi kek yap
bence romantik. benim hoşuma giderdi. ama herkes için konuşmayım
Onunda hoşuna gider ama çok aşıerı mı gelinlkle gitmiş gibi bi imaj olmaz demi
bi şey olmaz merak etme
Yoo noye garip olsun. O anlik sohbetiniz o havadaysa olabilir
Götür yer oturtursunuz
Kek çok mu abartı bi seçim
Yok ya ya da ufak atıştırmalıklar götür sende
Yani ben olsam götürmezdim şahsen.
Nedendir
Yo benim hoşuma giderdi açıkçası
Gelinlijle gitmiş gibi olmam değil mi aşırı anlam olmasın
Hatta sen getir keki sonra den gidebilirsin kekler kalsın kdkdkdk
O da nişan yüzüğüyle gelir, ödeşirsiniz.
Normal niye aşırıya kaçsın ki.
Yanımda kahvede olursa harika olur
Aşırımı bemce çok romamtik
bence götür güzel olur
Bence borek de aç.. daha vurucu olur
Börek ve kısır da yap..
Sarma getirmişti 🤗 gözümde canlandı şu an
Yoo niye abartasın alt tarafı kek güzel olabilir
Çok romantik yaa, el emeği
Bence çok tatlı bir hareket olur
Emin miyiz enayi demesin ama çok masum biri o da ksin tatlı bulur da aşırı anla yükelemesin
Öyle saçma sapan tripleri tavırları olan biriyse götürme. Ama samimi tatlı biriyse götür bence çok güzel olur
Aşırı masum efendi al evlen biri y🥰
O zaman götür bence
Şahsen götürmezdim.
tutt bırakma
Ben yapmazdım açıkcası
Kaçmaz
Götür ne olacak 😃
başka bir şey mi yok
Kondom da alın nolur nolmaz
Araba var mı?
Yk ama 20dk falan gideceğim yer benim toplu taşmayla