Söyle o zaman bundan sonra yemekleri annen yapsın' bende boşuna uğraşmıyım derim. Her zaman aynı şeyleri duyacaksam 😂 hiç çekememm valla. İnsanın hevesi kalmaz.
Komik görünüyor. Böyle şeylere alınganlık yapacak bir insan değilim. Elimin lezzetini beğenmiyor olabilir. Beğenmiyorsa da birlikte öğrenmeye çabalarız. Baktık olmuyor hoop anne evine mantı yemeye gideriz.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bir kere bile desin daha yemek yapmam. Cidden. Dışarıda yerim. Kendime kadarlık yaparım ama ona asla yapmam o laftan sonra. Madem annesinin yemeklerini çok seviyor evlenmeseymiş.
İstediği gibi yapmaya çalışmak aslında size bir şey kaybettirmez aksine eşinizin yanında kıymetiniz artar. Bu üslup aksine sizi birbirinizden uzaklastırır diye düşünüyorum.
@hayaaletkadinnn tercih sizin dilediginizi söylersiniz. Lakin bu durum sizin huzurunuzu olumsuz etkileyebilir. Evlilikte kesin ve net çizgiler koymak huzur getirmiyor malesef.