Yeme & İçme Pastalar da veya tatlılar da gıda boyası kullanıyor musunuz? Delirttiniz0beni Takip Et Guru Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Herkese selam.🐥 Yaptığınız tatlılara gıda boyası katar mısınız? Hoş bir görünümü olsa da fazla kullanmıyorum. #Mermaid 💎 Pastalar da veya tatlılar da gıda boyası kullanıyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Ramathan Takip Et FenomenXper 7 Yaş: 24 +1 yıl Selâm, zararlı bir şey olduğunu düşünmüyorum onun için kullanmıyorum çok sık tatlı yaparım ama hiç kullanma ihtiyacı duymadım. 1 0 Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,6b cevap paylaştı. Merhaba,Evet zaman zaman kullanıyorum. özellikle renkli pandispanya yapacakken kullanıyorum. 1 0 Yorumla
ZayıfFil66 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Evde Genelde tatlıları annem yapar, ben yardım ederim. Şunu dök oğlum der, onu dökerim. Annem de tatlılarda gıda boyası kullanmaz. 1 0 Yorumla
Düşünürbiri Takip Et Master Yaş: 27 , eic 70% +1 yıl Merhaba, Evet güzel görüntüye sahip oluyor pastalar fakat çok zararlı. 1 0 Yorumla
ta00ta Takip Et Master Yaş: 26 , eic 89% +1 yıl Çok nadir kullanırım süsleme yapmak istiyorsam. Onun dışında tercih ettiğim bir şey değil. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Ciao🦇Makaronlarda evet bence göze daha iyi hitap ediyor. 0 2 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Pardon sil istersen fark etmedim. Yorumla Delirttiniz0beni +1 yıl Kimse ile bir derdim yok. Sorun değil 👍 Yorumla
Qwerx63 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Hayır tatlıyla aram yok ailede şeker olduğu için bek tüketmiyorum 1 0 Yorumla
izelcigal Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl aslında gıda boyalı ürünler görsel olarak hoş dursa da, ben asla kullanmam :( 1 0 Yorumla
Hakkanix Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 94% +1 yıl Yediğimiz her şeyde sanırım katkı maddeleri var 1 0 Yorumla
Dertli5446 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 90% +1 yıl Yenilebilir gıda boyası kullanıyorum bazen 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Selâm, zararlı bir şey olduğunu düşünmüyorum onun için kullanmıyorum çok sık tatlı yaparım ama hiç kullanma ihtiyacı duymadım.
Merhaba,
Evet zaman zaman kullanıyorum. özellikle renkli pandispanya yapacakken kullanıyorum.
Evde Genelde tatlıları annem yapar, ben yardım ederim. Şunu dök oğlum der, onu dökerim. Annem de tatlılarda gıda boyası kullanmaz.
Merhaba,
Evet güzel görüntüye sahip oluyor pastalar fakat çok zararlı.
Çok nadir kullanırım süsleme yapmak istiyorsam. Onun dışında tercih ettiğim bir şey değil.
Ciao🦇
Makaronlarda evet bence göze daha iyi hitap ediyor.
Pardon sil istersen fark etmedim.
Kimse ile bir derdim yok. Sorun değil 👍
Hayır tatlıyla aram yok ailede şeker olduğu için bek tüketmiyorum
aslında gıda boyalı ürünler görsel olarak hoş dursa da, ben asla kullanmam :(
Yapmıyorum ki kullanayım
Pasta be tatlı yapmıyorum
Çok severim hepsini yerim en çok bomba
Hıda boyasınü sevmiyorum
Yediğimiz her şeyde sanırım katkı maddeleri var
Yenilebilir gıda boyası kullanıyorum bazen
Nadiren
Hayıırr, kullanmıyorum.
Sevmem
hayır
Hayır.
Hayır
Hayır
Hayır