Malum bayramın olmazsa olmazı yaprak sarmasıdır. Kimler bayram öncesi yaprak sardı ya da saracak?


Geçen hafta sarmıştım yine sarayım bayrama senin için
Tesekkur ederim. Bende seve seve yerim.
Böyle birşey den haberim toktu, milli bir işmi bu?
Rica ederim
Cevap
6Cevap
Sen mi sardin? Biraz kisa ve kalin olmuslar sanki🙊🙊🙊 ellerine saglik her kim yaptiysa, saglikli ve mutlu bir Bayram gecirmeni diliyorum ailen ile🌸
Valal bilmiyom kim yaptiysa gorseli netten buldum
Haa ! Tamam.
Evet bayram sabahı kahvaltıda olcak saedık bugün ama cok degil zaten biri gelmicek evdeyiz
Merhaba brom,
Kolay gelsin, biz arefe günü yapıyoruz.
Keyifle yemeler. :)
Böyle bir alışkanlık yok yapmıyoruz. Zaten bu bayram kimse gelmez.
İyi dedin abim dur ben annemgile diyem sarsınlar bari 😂😂
Yaprak aldım üstad. Taze yaprak. Tarifi ver yarın sarayım. 😃👍😎
iki gündür parmaklarım buruştu artık sarma sarmaktan, görmek bile istemiyorum 😄
Dün yaptım bi tencere
Ellerine sağlık
Teşekkürler
Önceden sarıp buzluğa atmıştım. Bu sefer işim kolay 🤭
hiçbir bayram ailemde sarma yapılmamıştır, bu sene de yapılmadı
Oo senmi yaptin bunlariii
Tabi kinhayir
😂
Ben hizmetli abla sararken onları yemekle meşguldüm öhöömm
Hazırlıklar tamam, yarın sabaha inşallah.
Belki yaparım, belki...
Üşenmezsem akşam sarmayı planlıyorum🐥
Bayramda ziyaret olmayacağı için yapmadık.
saran bana da yollasın
Bizde börek açılır 😊
Yedim ama bayram olduğunu bilmiyordum.
Ben pass
Buradayım 😂😂😂
Sarayım yarın
öyle bi etkinlik mi varmş
Yarın başlar bizde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar