Biz evden çıkmadık bize de kimse gelmedi. Kedim ve eşimden başkasını görmüyorum 1.5 kişi gördüm diyebiliriz fjkg bebitom ellerinizden öper harçlıklarınızı patisine koyabilirsiniz.
Bayramın şu saatine kadar kaç kişi görmüşsünüzdür?
Ailem ve arkadaşlarım 8 kişi. Onun dışında bu sabahta yurda gittik ve orada en az 40 kişi gördüm. Şu an arabada Antalya'ya gidiyoruz. Orada da göreceğim kişiler var. Ben gördüm baya kişi.
Sayılmaz Çünkü cam arkasından gördün Ama ben canlısın gördüm Abi bayramın mübarek olsun diye minicik bir kız çocuğu ile bile tanıştım metrobüste Minicik Tatlış Masum... 7-8 yaşlarında