Günün sorusu için teşekkür ederim @kizlarSoruyor 💫
Bu saate kadar kaçıncı misafiri ağırladınız?
Günün sorusu için teşekkür ederim @kizlarSoruyor 💫

Bayramın kutlu olsun abla öncelikle sevdiklerinle birlikte çok güzel mutlu ve huzurlu bir bayram diliyorum sana.. 🌷🤗🙏 ben ağırlamadım yani benim normal geçiyor şu an zaten akrabalarla da pek konuşmuyorum
İyi bayramlar Barışcım..🙏☺️
Gidip babamın elini öpüp bira içmeye geldim. Hiç misafir ağırlamıyorum bayramlarda. 😂
Kıskanmak için bile yorgunum..🤦♀️
Kıskanma kıskanma. 😂
Yorgunum, hatırlat bir ara kıskanıcam söz..😂😂
Olmaz, sen kıskanınca ters oluyorsun. 😂
Bugün şu yorgun ve sakin halim çok kişinin işine geldi 😅
Ters olmam demek ki işine gelmiyormuş öğrendiğim iyi oldu..😅
Benim işime gelmedi, ben seni kızdırmayı seviyorum. 😂 Ama sen yoruluyorsun ters olunca. 😂
Biri de seni güldürmeyi seviyoruz dese bayılıp kalacağım zaten..😂
Ben henüz o denli düşünceli birine evrilemedim. Zamanımı bekliyorum. 😂
Aman aman sen mümkünse evrilme..😂
Peki, kabul. 😂
😂😂
Çok teşekkürler. 😊
Çok rica ederim..😃
Evin kapısı açık giren çıkan bitmiyor şükür 😃 ben çok mutlu oluyorum. Böyle günlerde kalabalık olmak , hatırlanmak en güzeli değil mi zaten 🙏
Kalabalığı severim ama o kalabalığı sevdiklerim oluşturuyorsa.☺️
İyi bayramlar..🙏
Ne sen sor ne ben söyleyeyim.. 😅
Sordum söyle..😂
Çok vahim bir durumdayım.. 🤣 Misafiri çok severim ama bende misafir ağırlayacak hal yok.. 😅
Ölüyorum ya bitmiş durumdayım bugün..😂
Hadi ya kolay gelsin sana.. 😅
Teşekkür ederim tatlım.. 😍
Ne demek canımmm..😍
Cevap
33Cevap
Arefeden gelecekler bile vardı..🤦♀️
Bize yarın gelecekler, bugün gezen taraftık ama pek sakin geçiremedim yine 🤦♀️ Kolaylıklar diliyorum, iyi bayramlar 🌸
Gezdiniz miiii 🥺 Hayata küsücem bi dk..😣
Yok baya misafirliğe gidip orada da çalıştım yani gezme derken, hiç küsmene gerek yok inan seninle az çok aynı durumdayım 😂😔
Senin ki daha betermiş ama ya..🤦♀️😂
Umarım daha rahat oluruz yarın 😂💜
Çok amin çok çokkk..😅
Bol bol amin 😂😂😂
Valla ben bugün evde değildim pek kim geldi gitti bilgim yok😂🎈
😣😣😣
Sıfır sıfır sıfır 😅
Eve daha yeni attım kendimi
Sabırsız ev sahiplerine misafir gelmiyormuş biliyor muydun..🤔😅
😅😅 misafir kimdir, nedir?
Misafir denilen şey hiç ummadık anda kapını çalan kişilerdir..😂
Haberli gelenlerde oluyor ama 😅
Ummadık anda gelenleri tanrı misafiri diye ayırt edelim biz 😅
Yok hepsi aynı şey artık benim için..😅
Dört parti geldiler daha kesmeye devam edenler varmış bugün bitsede bari yoruldum valla
Bitmiyor, kesilmiyorlar..🤦♀️
Offff offff bitirdiler beni 🙈🙈🙈
Prensese böyle yapan hayat bize ne yapmaz..😂
😅😅😅 deli ya valla öyle ama prenseslik kalmadı ete dokundum bir saat duş aldım o derece
Deme demeee yasaklı o kelimeee sakın söyleme..😱
Her yeri kırmızı görüyorum, mahalle bile kokuyor..😖
😅😅😅 katılıyorum sana babam kızıyor nasıl Diyarbakırlısın diye etten kaçıyon ya ben görmemişim bile dedin oraları banane gidin baska yere Allah'tan hazır kesilmiş geldide dolaplara yerleştirdik yoksa kokudan duramazdın gibi
Seni yöresine ihanet eden senii..😂😂
Öyleymiş babama göre 😅😅
😂😂
Anamlardayım gelenin gidenin sayısını unuttum 🤔 ev değil sanki mesire alanı 😂
Ne kadar harika bir duygu dimiii..😂
Yooo değil 😂
2 saat durdum darlandım evime gidiyorum ben ya 😂
Herkes kaçıyor arkadaş..🙄
Annem kaçmasa bu işler bana kalmayacaktı, kadın işi biliyor yemin ederim..🤦♀️
Kilitle kapını demle çayını ohhh mis 😂
Evin zilini söktüm ben çok rahatım , tavsiye ederim İzmirli aşiret kızı 😂
Sabah ilk gelene kapıyı açmakla o ihtimal çöpe gitti..😅
Yeni ismim hayırlı uğurlu olsun Türk milletine..😅
O ilk kapıya bakmayacaktın işte 😔 neyse 10 ay sonra ramazan bayramına artık 😂
Olur olur şaapma sen 😂
Yarına bi çıkayım 10 ay sonrasına şimdiden niyet edeceğim..😂
Yaklaşık 4.30 saat kalmış dayan İzmirli aşiret kızı dayan 😂
Gökhan 1 saate yemekli misafirim var.😱
Sanırım kalıcı olma ihtimalleri bile var daha neye dayanayım. 😂 gün boyu açık büfe gibi gören geldi..😅
Hem yemekli hem kalıcı 😔 ben de eve gidip bacaklarımı uzatıp çay içecem işte 😂😂
Dost musun düşman mısın.😭
Kara bulut gibi çöktü içime, gözümün içine baka baka hayallerimi yaşıyor adam..😱
Dosta korku düşmana güven veriyorum , çünkü neden yapmayayım 😂
1 saate çaylı foto salarım bakarsın sen üzülme bu kadar 😂
Elbet devran dönecek ben de tatilime kavuşacağım, işte o zaman boy boy deniz kum güneş fotoğrafları atıp intikamımı alacağım.😎
Sahide semaver yakacağım gör bak..😂
https://ibb.co/wyDy65s
Zahmet etme İzmirli aşiret kızı atarım ben 😂😂
Semtin de pek bi 3. Sınıfmış be Gökhan..😅😅😅
Semtim degıl ki geçen yazdan kalma foto 😂😂
Bozma işte bozmaaaa.😂
Millet semt görsün diye şey ettim..😂
Semtimiz belli yerimiz belli İzmirli. İsteyen buyursun gelsin 😎
Hemen atara kalktım bak
Hahaha.. kalk bi çay kat ve sakinleş valla bu gelecekleri senin evine salarım..😂
Şimdi geldim koyacam çay 🤤 gönder bana nasıl olsa kapıyı açmam hem senin de işin görülmüş olur 😂
Hiç ben alırım, ağırlarım İzmirli sen canını sıkma demez, çünkü akıllı..😂
Yok ya neden diyeyim 😂
Hayatta işim olmaz 😂
Demez dedim ya zaten..😂😂
Yine şaşırtmadım be İzmirli 😂
Her zamanki gibi..😂😂
Çoğunlukla bize misafir gelmez biz gideriz bayramlarda evde olduğumuzu hatırlamıyorum ama artık sıcaktan da kaynaklandığını düşünüyorum yorucu ve sıkıcı olmaya başladı
Bir ailemden ablamlar geldi birde komşu başka gelen yok yazık bize ölünce gelirler belki cenaze namazı kılmaya
Hiç sıfır tek yaşıyorum ama akşam halam gelmek istiyor
Dün bağ evinde herkesi birden ağırlayıp kurtuldum ben gezecem 😄
52 kişi geldi toplamda daha da devam ediyor
İki aileyi misafir ettik ama bizim misafirler fotodaki gibi değildi 😄
İlk gün 4 saat dana koşturduk kalan 4 saatte o bizi koşturdu. Misafir ağırlamış sayılıyor muyuz?
1. gün olduğu için daha kimse gelmedi. Herkes kurbanla uğraşıyor sanırım.
@Ydvff kestik.
@Ydvff iste
Hiç bir misafir akrabam yok iyi ki yok ya uğraşamam akraba=akbaba
Misafir sevmem.
Evime kimse giremez.
Milletin mal mal sohbetini çekemem.
Bize henüz gelen olmadı. Herkes Ankara dışına kaçmış galiba.
Kimseyi ama ya bu akşam ya da yarın akşam iki misafirim var
Malum bütün aşiret sanki anlaşmalı gelince saymayı bıraktım😅
Saymadım bereketi kaçmasın diye …
Bereketini sen kaçırmadıysan biz hiç kaçırmayız..🙄
Niye ki ben senin gibi kem gözlü müyüm 🙄
Hiç değilse benim gözlerimin bir anlamı var, sen de o göz bile yok..😱
Benim gözlerime bakan kişi ya aşık oluyor ya da maşuk 🤨🤨 sen ne diyorsun be moruk 😎
Dedi kendini beğenmiş 5.!
Yahu sana bakan kör olur körrrr 🙄
Eee tabi gözlerime dalıp önüne bakmayıp düşerse adı köre çıkar 🤷🏻♂️
Sana bugün kelimelerim sınırlı 5. 🙄
Kusurunu bayram telaşına veriyorum sorun değil 😉
Sen şimdi bana iyi bir şey mi söyledin..🤔
Heee ya 🤣
Duydum ama inanmadım neyse ki..😏
İnan inan 🙃
Pek bilgim yok uykudaydım kesip gelmiş bizimkiler
Gelen giden olduysada haberim yok
Şu rahatlıktan istiyorum..🤦♀️
Zor ama gece çalışırsan ulaşabilirsiniz şampiyon 😂
O zaman kesin ölümüm gerçekleşirdi emin ol..😂
😂😂😂 abart abart
İnanıyorum izmirlisin sonuçta herşeyi yapabilme potansiyeline sahipsin
Niye biz İzmirliler insan değil miyiz..😂
İnsanüstüyüz😂😂
Bak bu doğru..😂
Bence benim meslek yerine bu şekilde devam et sen bir iki gün sonra rahat edersin görende kurbanı sana kestirdiler sanacak😂
Yok ben direk kurban oldum.😅
Meslek ne ki senin..🤔
Yok yok izmirliden kurban olmaz hayvan kesiminde devam bence meslek Halka ilişkiler diyelim 😂😂😂
40+ kişiyle abartısız kurban oldum ve hala yolda olanlar var..😂
O nasıl oluyor beynim eror verdi şu an 😂
Üzerime toprak atmaya gelenlerin sayısı o..😅
Bayağı kilolu birseyiz heralde mezar geniş olmuş 40 kisi anca attığına göre 😂😂
Hıhııı, 200 kiloyum ya at at bitiremediler..😂
Farkettim an itibariyle 😂😂
O 40 kişi adına üzüldüm yorucu bir gün olmuş
Ciddi misin 😂
Bi 100 kilo daha ekleyebilirim bak..😂
Yapma çok yüklenmeyelim koca mezarlığı tek kullanma bırak gelenlere de yer kalsın şahsi mezarlığa çevirdin ya😂
Özel mevkime yaptırır 600 kilo olmadan ölmem bak..😂
Onu bide taşıması var kürek atanları geçtim mümkünse ben gelmiyim taşımaya 😂😂😂
Bir de İzmirli olacak..😅
Aa incindim bak gelir el atarım ya mecbur taşıycaz artık 😂
Zahmet oldu sanki..😅
Gibi gibi😂😂😂
Takibe aldım bak burdan seni gelirim yani artık 😂
Ölürken konum bilgilerimi buradan atarım artık..😅
Zahmet olmazsa olur ölmeden yapman gerekenlere ekle unutma baya konum aticaksin😂😂
Konum falan atmam beni bulmak isteyen çabalasın bulsun..😂
Cabalıyorum ekle beni😂😂😂😂😂😂
Bu sayılmaz..😂
Aaa bu çabayla Göztepe Karşıyaka arası köprü inşa edilirdi yabana atmayalım lütfen 🥴
Aman Allah yazdıysa bozsun gözgöz ile 35,5 birleşemezzzzz..😱
Hangi taraftasin cabuk söyle
Cümlemden has İzmirli olanlar çoktan anladı..😂
Karşıyakalilarda göz göz der Göztepe tarafıda zaten karşıyakaya 35.5 der ki onlarda kabullenir öyle görürler kendilerini yani ne anlamam lazım doğma büyüme İzmirli olarak 😂
Göztepe tarafındasın gibi ama
Koyu bi Altay sevdalısı olduğumu mesela..😄
Woww tamam tam 35 cisin otogar tarafındaki altaylilar mi bozyaka tarafindakiler mi hangi taraftakilerdensin😂
Söylemem..😅
Yaklaşmam lazım olmadı ozelden söyle 😂😂
Az daha özel muhabbeti yaparsan görevimi yerine getireceğim bak..😂
Neymiş görevin engellemek falansa gidiyim ben direk zahmet etme
Yok yok engellemek değil, siteyi biraz daha kavrarsan öğrenirsin..☺️
Hmm anladım bilmiyorum onu pek kavramı tarafında değilim garip biryer pek durmam gibi
Öyle diyip çok kalan oldu..🤷♀️
Onlardan değilim emin ol
Sevindim adına o zaman..
Teşekkürler iyi bakalım cok bile tuttum seni iyi eğlenceler sana burada şampiyon
0 😂 benim ekşın yarın başliyor 😂😂
Kaçırsana beni tortiiiii..🥺
Yarın sabahtan kaçalım😢 bohçanı hazırla bekle beni İzmirlim😍
Hemen şimdi şu saniyeee kaçalım ne yarını yarına benim helvamı yemeye gelirsin ancaaa..😅
😱😱
Hazırlanmaya baslıyorum 1 saate evden çıkmış 5 saate İzmire gelmiş olurum 😂
Tam sağ köşede bekliyorum seniii tortim..🥺😅
Yakamda karanfil olacak 😍😂🤭
Puantiyeli elbisem ve kırmızı fularımdan bul beni..😅😅
Yieaaa😍😍 aşığğğk oldum 🤩😂
Ben de ben dee..🥹😅😅
Hiç kimseyi, eş dost akraba kalmadı hiç.
Ya öldüler ya uzaktalar.
Kimse gelmedi çünkü tamir var evde müsait değiliz
0 çünkü hiç kimse gelmedi
Çok şükür kimse gelmedi hasarsız atlattık
Misafir ağırlamadım desem, bayram gibi bayram🤓
kimseyi. misafirliğe giden taraf benim.
10 aile geldi bugün rahat daha fazla değilse
Hiç misafir gelmedi, biz misafirliğe gittik.
Babam misafirle bakıyor, odada saklıyorim😂
Sevmediğim Belki 50 . inci Akrabam
17. Aile sıra ile beklenenler var
Ben ağırlamam ağırlanırım 😂
Daha misafir gelmedi yarın gelir
köyün çocukları ile güzel bir akşam üzeri geçirdik
bir misafirim vardı bayramlaştık gitti😈
Bu hayatta hepimiz misafiriz
Evde büyük olmadg icn kmse gelmedi bizde gtmedk
Sayamadım ya baya kişi gelip gitti.
Sıfırrrr sevmem misafir
Daha misafir ağırlamadık 😄
Urla ya gittim denize tavsiye ederim
Vallaha 0 uyanamadim ben daha ya 😄
Ağırlamadım çünkü Antalya'dayım😄
Valla bacım ormana gittim saat 7 den beri akşam 4 e akadarda gelmedim
Ne zamandan beridir burayi kullaniyorsunuz?
Neden sordunuz?
Evet olduğu kadar bilgim var..
Sıfır
0 gelen giden yok
1 sadece
Misafir ağırlamadım.
Sayısını unuttum
0 😁😁
1 tane
Hiç ağırlamadık.
Ohoo bilmem kaç
Sıfır fjfj
Sıfır jaajjaj
Evde değilim ✌️
Gelmedi bize kimse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?