Siz hangisini tercih ediyorsunuz?
Salçalı
Salçasız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhaba,
Ben salçasız lokanta üsülu seviyorum çok az zerdeçal ile harika oluyor. Ve tabiki üzerine bol tereyagi limonda sıktık mi off ki off diyorum
Salçalı tabikide yemekte yaparım salçayla
Cevap
8Cevap
Selam :)
Bence salça çorbanın tadını bozuyor o yüzden ben salça yerine zerdeçal ekliyorum.
Salcasiz bebeğem 😏 salça çorbanın tadını bozuyor 😏
Mercimek çorbasına asla sakca koymayız yalnızca üstüne dökülecek tere yağına kırmızı pul biber koyar eritiriz..
Ben salcasix yaparim tereyağında pul biber ya da toz biber kavurur ustune dokerim
Salça mercimeğin o tadını bozuyor.
Kalçalı olur, kalçasız olmazzzz 😂
salçasız
Salçalı olmalı Elbette tadı böyle çıkıyor
Salçasız
Salçalı
Salcali olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?