Yeme & İçme Etin kilosu olmuş 100 lira, vejeteryan olsam mı? birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 37 Yapay Zekaya Sor Olayım mı olmayayım mı? Güncellemeler+1 yıl Vejeter cicek Güncellemeler+1 yıl Vijiteryin Etin kilosu olmuş 100 lira, vejeteryan olsam mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
biradetmehmet Takip Et FenomenMaster Yaş: 46 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,9b cevap paylaştı. ben 55 den alıyorum hala taze taze Güvenilir kesim 0 0 Yorumla
PetroSexual Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Olalım, vegan sucuğu köftesi filan var onlarla idare ederiz.Mücver var mesela efsane, köfteden farkı yok. 😂 1 1 Yorumla birsuskuncicek +1 yıl Mücvere baylırm Yorumla
kalpsiz-melek Takip Et Master Yaş: 25 , eic 50% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 511 cevap paylaştı. Ben beş yıldır et yemiyorum. Ama vejeteryan olmak istemezdim. Sadece gerçekten midem almıyor. Zor iş, deneme bile. 0 2 Yorumla birsuskuncicek +1 yıl Benimde almıyor artk ne yapsam Yorumla kalpsiz-melek +1 yıl Zorla kendini.💁🏻♀️ Yorumla
Toprak_-_Kokusu Takip Et Yoda Yaş: 47 , eic 67% +1 yıl Bence vegan ol yumurta sut tereyag ve tum hayvansal gidalarin fiyatlari ucuyor toptan hallet bu işi😄 0 0 Yorumla
Kalbe_Atılan_İmza Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Ben bugün 55 tl'den aldım. Hangi etmiş o, antrikot mu? 1 0 Yorumla
frambuazlııbrowni Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl A kan grubuysaniz zaten et size şifa değil boşuna paranızı ete harcamayın 0 0 Yorumla
armstor Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Yok vallaha kaçak et tüketirim yinede veheteryan falan olmam 😂 0 0 Yorumla
benimaslanım Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 33% +1 yıl Hergün et yersen ne olcak memleketin hali hsbxbbsbs 0 0 Yorumla
RıfatŞen Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Vejeteryan Ol Bence Vejeteyanım Et'in Kilosu 100₺ Olmuş Bu Ne Ya Altınla Yarışıyo Heralde 0 0 Yorumla
denizseyyahı Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 93% +1 yıl Balık ye kuzum olmadı yurt dışında en pahalı 25 TL bizim parayla ve çok daha kaliteli 0 0 Yorumla
Sᴛᴀʏʙᴀᴄᴋᴘʟss Takip Et Xper 6 Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Şairinde dedigi gibi g. tumu keser yerim yine de vejeteryan olmam 0 0 Yorumla
OmenTonrim Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Et yemektense bitkilerden daha fazla protein alırsın. Boşver 0 0 Yorumla
Kaptan_Cousteauu Takip Et Guru Yaş: 43 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 342 cevap paylaştı. Ben etin en güzel yerini yediririm bebeğim sakın olma 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5b cevap paylaştı. Olma eti arada yersin fazlası zararmış zaten gut yapıyormuş. 0 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Bu pahalılıklarla artık ava çıkmak gerekecek. 0 0 Yorumla
ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı. Ben hep 50 liralık alıyorum beni etkilemiyor 0 0 Yorumla
Fadik2122 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 95% +1 yıl Olsan da olmasan da almıycan boş ver djfndnf 0 0 Yorumla
06romeo Takip Et Master Yaş: 60 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 755 cevap paylaştı. Harika fikir 🌶🥕🫑🍅 0 1 Yorumla 06romeo +1 yıl Vijiteryin ne demek? 🤔 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6b cevap paylaştı. Ol da sebze meyveler de pahalı yani 0 0 Yorumla
Psychosocial_ Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl En son kasaptan kıyma aldım 68 liraydı 1 kilosu 0 0 Yorumla
MuhammedAli76 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Sen hala vejeteryanlılaştıramadıklarımızdanmısın? 0 0 Yorumla
tamamgeldiiim Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. İstemesende olacaksın zaten 0 0 Yorumla
SiyahSu Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 35% +1 yıl Ol gitsin 1 3 Yorumla Kaptan_Cousteauu +1 yıl Sen öylemisin Yorumla SiyahSu +1 yıl @Kaptan_Cousteauu hayır Yorumla Kaptan_Cousteauu +1 yıl Olma sen. Sana ulaşmak zor mu Yorumla
Kumralvampir___ Takip Et Bilge Yaş: 25 +1 yıl yuh😂 0 1 Yorumla birsuskuncicek +1 yıl Yuhh tabi vampir kız Yorumla
adaceylin_17 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 39% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 382 cevap paylaştı. ololol 0 0 Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Olma vaktin gelmiş.. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
ben 55 den alıyorum hala taze taze Güvenilir kesim
Olalım, vegan sucuğu köftesi filan var onlarla idare ederiz.
Mücver var mesela efsane, köfteden farkı yok. 😂
Mücvere baylırm
Ben beş yıldır et yemiyorum. Ama vejeteryan olmak istemezdim. Sadece gerçekten midem almıyor. Zor iş, deneme bile.
Benimde almıyor artk ne yapsam
Zorla kendini.💁🏻♀️
Bence vegan ol yumurta sut tereyag ve tum hayvansal gidalarin fiyatlari ucuyor toptan hallet bu işi😄
Ben bugün 55 tl'den aldım. Hangi etmiş o, antrikot mu?
A kan grubuysaniz zaten et size şifa değil boşuna paranızı ete harcamayın
Yok vallaha kaçak et tüketirim yinede veheteryan falan olmam 😂
Hergün et yersen ne olcak memleketin hali hsbxbbsbs
Vejeteryan Ol Bence Vejeteyanım Et'in Kilosu 100₺ Olmuş Bu Ne Ya Altınla Yarışıyo Heralde
Balık ye kuzum olmadı yurt dışında en pahalı 25 TL bizim parayla ve çok daha kaliteli
Şairinde dedigi gibi g. tumu keser yerim yine de vejeteryan olmam
Et yemektense bitkilerden daha fazla protein alırsın. Boşver
Ben etin en güzel yerini yediririm bebeğim sakın olma
Olma eti arada yersin fazlası zararmış zaten gut yapıyormuş.
Vegan olsak ota zam gelir
Evin anahtarını vereyim daha iyi
Yinede olma knk ya et gibisi yok
bence de olmalısın :D
Bu pahalılıklarla artık ava çıkmak gerekecek.
Seviyorsan olma sbasnsj
Ben hep 50 liralık alıyorum beni etkilemiyor
Olsan da olmasan da almıycan boş ver djfndnf
Harika fikir 🌶🥕🫑🍅
Vijiteryin ne demek? 🤔
Ol da sebze meyveler de pahalı yani
En son kasaptan kıyma aldım 68 liraydı 1 kilosu
Sen hala vejeteryanlılaştıramadıklarımızdanmısın?
Çoğu insan zorunlu vejeteryan zaten :)
İstemesende olacaksın zaten
Ol gitsin
Sen öylemisin
@Kaptan_Cousteauu hayır
Olma sen. Sana ulaşmak zor mu
50 TL ye et satarım
yuh😂
Yuhh tabi vampir kız
Olsun almanya bizi kıskanıyor 😁😁😁
her şeye zam geliyo sadece ete değil ki
Başka çaremiz kalmadı zaten
Hayır. :)
ololol
Olma tavuk ye
beklemen hata
Ol bence
Et yemek iyidir
Olma vaktin gelmiş..
Ol bence
bence ol
55 tl Trakya da.
Güzel fikir