Sizce Ramazan ayında sosyal ortamlarda özgürce yemek yemek tepki çeker mi?

Türkiye'de çoğu kişi oruç tutuyor ve ibadetleri gereği belli bir saate kadar bir şey yiyip içmemeleri icap ediyor. Bu ibadetlerini dikkate alıp onların yanında bir şey yememiz veya içmemiz kaba bir davranış sayılır mı? Onların önünde yememiz doğru olur mu?
Biz oruç tutuyorsak o da bir zahmet önümüzde yemesin.
Herkes kendi için oruç tutuyor. Herkes kendi nefsini terbiye etsin.
Eğer o an gerçekten besinlere ihtiyacımız varsa görmezden gelebiliriz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce Ramazan ayında sosyal ortamlarda özgürce yemek yemek tepki çeker mi?
Cevapla