Sevgiliniz olsaydı ya da varsa bilmiyorum artık; hangi yemeği “ gel hadi sana şu yemeği ısmarlayım” cümlesindeki “şu” kelimesinin yerine hangi yemeğin ismini duyunca hayır diyemezsiniz?🙆🏻♀️🎈 Kendi yemeğimi kendim ısmarlarım da diyebilirsiniz her yemek olur farketmez de diyebilirsiniz ama hani olur ya çok aşırı yorulmulsunuz oda size jest olsun diye yemeğe çıkarmış olsun. Dimi🥳 Bana mantar içerikli acı yemekler olmasında ne olursa olsun amaaaa bana “ gel sanaaa balık ekmek ya da köfte” derse hayır dememmm🎈
Sevgiliniz size hangi yemeği ısmalarsa hayır diyemezsiniz?
Yemek ısmarlamaya genel olarak hayır diyemem jsjdskck ama sevgilimden gelirse kesinlikle hayır demem beraber yemek yediğimiz her an özeldir çünkü. Spesifik bir örnek verecek olursam çiğ köfte ısmarlarsa hayır diyemem.
Kendin pişir kendin ye mekanlarından herhangi birinde et mangal ziyafetine hayır diyemem Ona Pahalı ya patlarım. Bir daha yemek teklif etmeye cesaret edemez herhalde 😂
seni soğuk bulmadım sadece tahmin yürüttüm almanyada yaşayan insanlar genelde soğuklar bunu biliyorum gerçi avrupanın geneline de yansıyan birşey o kültürde yetiştiğin için senin de öyle olabileceğini düşündüm sadece
@EskiSelefiŞimdiDeist İtalyaya gitmek istememin nedenini insanların sıcaklığından dolayı gitmem olarak belirtmiştim diye hatırlıyorum? Böyle bir kültürde yetiştim fakat böyle olduğum anlamına gelmez sen nasıl türkiyede yetişip değişik bir fikir anlayışına sahip oluyorsan benimde durumum böyle.
En İyi Cevaplar