Soruma Hoş Geldiniz!

Ben belki bir tanecik alırdım. 😅
Ah şimdi tuza batırıp yemek vardı. 😋
#Romantik0dun

Ah şimdi tuza batırıp yemek vardı. 😋
#Romantik0dun

Hayır köye gidecem yazın orda ananemlerin bahçesinden yicem nasipse. Hamile olunmadığı süreçle alınmaz kolay kolay onuda tane ile alır almak isteyen mecburen. Aklıma biri geldi yakın bi köyden tanıdığımızın kızı hamileydi erik aşerdi mevsimide değildi. Kocası şehir dışından te nerelerden buldu getirdi.
Aşermedigim sürece ne alırım ne aldırırım 😅


Cevap
10Cevap
Olsa da yesek 😋
İzledin mi
Baktım biraz 😂
😢 ağladım izlerken
O derece 😂
Allah yardımcımiz olsun ne diyim 🤲🏻🤲🏻😂
Bekleyeceğiz mecbur fiyatının düşmesini 😂
Fakirliğin gözü kör olsun 😂
Ben zengin olsam yine de vermezdim bu kadar para 😂
bizim yayla evinde bahce erik ağacı ile dolu kırmızı ayrı sarı erik ayrı demekki biz ne kadar zenginmişiz de haberimiz yokmuş :)
O ağaçlarda erikler çıkana kadar fiyatlar normale döner. 😅
Ben kırmızı erik seviyorum, benim sorunum değil. 😅
Yeşil erik sevilmez mi bee 😂
aa zevksiz
@romantik_0dun kırmızı erik daha tatlı sulu o yüzden :d
@umrumdisi_ zevkler ve renkler tartışılmaz 😎
''zovklor vo ronklor tortoşolmoz'' ben tartışırım. 😑
@umrumdışı_ ben tartışmam skfjdj
Orta yolu bulun sjsks
@kravat_takan_adam
@umrumdışı_
@umrumdışı_ #Direnkırmızıerik
@kravat_takan_adam #GeçmişOlsun 😂
😒😒
Erik ağacımız olduğu için pek satın almadım. Bir ay sonra bahçeye gider yerim.
Bir aya fiyatı böyle olmaz zaten 😅
Tadı da çok iyi ama be 😂
Adana
Eyvallah 😂
Bizim köyde ağacı var. Toplatır yollattırırız. Hehehe 😂
Bende isterim 😂
Öyle olmaz köyü ver köyü
Ne özelliği varmış ki almam.
Erken çıktığı için 😅
Altın alsam geri dönüşümü var bari😂
Yeşil erik sevmem. Ama sevsemde o fiyata almam zaten tadı iyi olmaz. Ancak hamile olup canı çeken olursa alınır.
Naptılar eriği düzenli altın suyu ile mi beslediler.
Tek bir tanede olsa alırım yiaa 😅🙈 çok özledim buzluğa atıcam bu sene inşallah tadı bozulmaz 🤭
Yani bi çeyrek altınım var oda yetmiyoo batsın bu dünya
Bu mevsimde yeşil erik üreten bu parayı ister ödeyip alan varsa da helal olsun denir
Millet paralarla oynuyor 😂
Milletin parasından bize ne yahu @romantik_0dun
Ödeyip alan varsa helal olsun demiştin o yüzden dedim.
Almazdım. Erik hiç sevmem.
😂😂
almam o kadar zengin değilim jdff
Zengin olsan verir miydin 😂
duygu sömürüsü yaparsan belki
😂
Tanesi kaç tlye geliyor acaba
2,3 vardır herhalde.
kaç kişi daha şu soruyu soracak acep 🙄
Sordular mı önceden 🤯
kaç kişi hemde
Görmedim 😒
😀😬
Tadı da parası da güzel değil 😄
Tadına laf yok. 😅
almam erik sevmiyorum saten
Evde kendim yaparım ne gerek var almaya XDD
Alırım. :d
Bize de ısmarlarsın artık 😂
bir tanecik🙄
2 olsun 🥺😂
tamam 3 de anlaşalım dskdj
5 mi hayır diyemem shsj
tamam 9 olsun uğurlu sayım of dsjdks
Sen en iyisi tamamını ver sjsj
ne münasebet dksdjksjd
lan canım çekti şerefsizler
Bizim evin arkasında iki tane ağacı var
Almam, zaten sevmiyorum
Sanki hersey cok ucuzda o pahalı
Hamile olup aşersem yine almam 😄
Hayır sevmem de zaten
Ben üzgün ben seri üzgün 🥺
Almazdım.
Zengin olsam alırım heralde.
hayır.
Asla :Dd erik sevmem
Yuh yani almam arkdaş
1 tane
Alırım evet 🙄
10 TL olsa almam be
Çeyrek alınır onunla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?