Bunların yanında hangi içecekleri tercih edersiniz?
Meselaaaaaaa: Kahve çeşitleri olsunnnn Çay çeşitleri olsunnnnnn Soda çeşitleri olsunnnnn Gazlı içecekler olsunnnn Gazsız içecekler olsunnn Sıcak içecekler olsuuunn Soğuk içecekler olsunnn Su olsuuuuunnnnnnnnnn Flan...
Cafede tatlı istediğinizde yanına hangi içeceği söylersiniz?
Amerikano ve ya çay tercih ediyorum.. 😊 Ama genellikle amerikano. Çünki çay için para vermek saçma geliyor bana.. 😂🤭 Yapamıyorum bunu. Zaten evde ve işte limitsiz çay içe biliyorum. Neden para veriyim yaaa 😂