Benimle "çok güzeldi ama artık üretilmiyor" dediğiniz atıştırmalıkları paylaşır mısınız?

Önceki ilk iki soruda sizi derdinlere götürdüm.
Bugün de hem nostalji yaşayacaksınız dibine kadar hemde sizin damak tadınizi test edeceğim...
O zaman gönderdim soruyu cevaplayın bakalım 🥳 🥳 🥳
Benimle çok güzeldi ama artık üretilmiyor dediğiniz atıştırmalıkları paylaşır mısınız?
#çarliabinizsoruyor #nostaljiyasayinkscanlar #aburburcular
Benimle "çok güzeldi ama artık üretilmiyor" dediğiniz atıştırmalıkları paylaşır mısınız?
Cevapla