O andan sonra hiç bir şey yapmam, haaa sadece yumurta çeşitleri ve salata yapıyorum,, ha birde begenmicekler öylemi o zaman ,çorbayı düğün suyun içine döker , getiririm,, gözlerinin içine bakarak o leziz çorbayı nitirmelerini izlerim,, yapmışım dır, afiyetle yemislerdir
Yaptığım yemeği ben de sevememişsem sorun etmiyorum :) Ama her şey harika iken böyle bir tepkiyle karşılaşırsam üzülüyorum. Bu durumda işi şakaya vurup 'daha iyisini siz yapın da ben yiyeyim' diyorum :))
Üzülüyom ayda yılda bir kötü olur ama gene de kabullenemiyom pilavı çok güzel yaparım ama tavuklu nohutlu yaptım bugün tavaya sığmadı çelik tencerede yaptım su ayarını ayarlayamadım biraz fazla pişti ama tadı güzeldi
Övgü için yapmışsam o gün moralim yok haketdiğim övgüyse söke söke alırım ve söylerim güzelse öv diye değilse söv diye. Şaka tabi ama sahiden bilincinde olurum. Yemeği içimden geldiği için yaparım ilgi beklemem, bazı günler ilgi almak için yaparım sırf almazsam üzüntümü gizleyemem.
Gayretin arkasından, böyle bir beklenti oluyor. İster-istemez... Teşekkür, takdir iyi bir motivasyon oluyor... Olmayınca, moral bozulmasa da ufak bir burukluk oluyor...