Şu an yemek yerken izlemek için çghb videosu ararken sorulmuş sorudur. Sizde durumlar nasıl olur? 👻

Şu an yemek yerken izlemek için çghb videosu ararken sorulmuş sorudur. Sizde durumlar nasıl olur? 👻

Ben bir şeyler izlerim, okurum, birileriyle mesajlaşırım vs. sadece yemeğe odaklandığım nadirdir.
Cevap
13Cevap
Ben yemek yerken bir şeyler izlerim ama film dizi uzun sürüyor kısa youtube videoalrına bakarım sadece
Yemek yaparken avrupa yakası izlemezsem yaptığım yemekten anlamıyorum
Yaparken ve yerken*
Bu diziyi izlemeyen bir ben kaldım sanırım ülkede 😂
Kesinlikle başlamalısınn
O sırada hâla 18272. kez yaprak dökümü batakliginda olan ben... Evet yenilik şart 😂
Yaprak dökümü mü…. Avrupra yakasına başladıktan sonra kendine çok kızacaksın
😂😂 vayyy fişeklendimm
Aaa canısı sen çay içer miydin 😜
Mutlaka birşeyler açıp hem izler hem yerim öyle daha bir iştahlı oluyor 😄
İçerim tabii yaaa ama soğudu tazelemem şart ajsjshs
Tazeledim kiii🥳
Yalnız başıma yediğim zamanlar reels falan izlerim
Onda ama sürekli parmak kullanmak zorundaligi oluyor ekmağnan yerken zorluyor 😂
Doğru bir de aynı tarz videolar çıkıyor 2 dk anca bakabiliyorum 😂
Instagram algoritması işte 😂
Hiç deme bi kedi videosu izledik keşfet full kedi oldu shsb bu arada senin soru bildirimimlerin bana gelmiyor he
Ay evet bana da kimsenin soru bildirimi gelmiyor reklamlardan vs gözükmüyor çoğu kez kendim gidip bakıyorum soru sormuşlar mi diye arada 🤧
Cevaba davet ayarlarını açtım az önce, artık gelir sanırım 😄
Bildirimleri kontrol et kapalı olabilir
Evet diğer bildirim de kapalıymış onu da açtım 😅
Hadi bakalım hayırlı olsun 😂⚘
Teşkürlerrr ⚘️
Genelde ailece yenir ve aramızda konuşuyoruz yalnızsam mutlaka bir uğraş buluyorum
Afiyet olsun öyle bir huyum yokya hiç TV izlerken yemek yedim zaman yemekten bir şey anlamıyorum
Teşekkür ederimm, olabilir tabii kişiden kişiye değişiyor zevk meselesi 😄
Rica ederim 😃 yemek yerken mutlu oluyorum başka bir şeye konsantre olamıyorum özellikle abur cucbur gibi 😃
Ayyy evett ben de yaa çok mutlu oluyorum sevdiğim şeyleri yerken 😂
Bende öyle ya küçük küçücük şeyler beni mutlu eder bazen kendimi mutlu etmek için bakkala gider çikolata aldığımı bilirim ardaa kendime şirinlik yapıyorum😂😂
😂😂😂 çikolata çünkü yanii hiç şaşırmadım
Ahaha 😅😂😂 mutluluk formülü
🥳🥳
🥳😂
Tek başımaysam bir şeyler izlerim. Ama yanımda birisi varsa izlemem.
Bi parça bisey bile yesem illa bisey seyredicem diğer türlü pek tadı çıkmıyor 😊
Kesinlikle ya 😄
Ahahaha bu da doğru ya 😂😂
Muhakkak benzerlikler vardır olabilir 😄
Evet Avrupa Yakası olmadan yemek yiyemem
Bir Avrupa Yakasi sevdalısı daha 😂
@alicemixfield sanırım gerçekten haklısın ajshshs
Canim ben hep haklıyım sjdjd
eğer keyfim yoksa film eşliğinde yerim
Filmin ilk dakikaları bitmez mi ama yemek 😄
filmi açmadan bitiyor bazen zmkwms
Al işte ajshshs
Akasya durağı açarım 👻
Eski diziler de çok sarar yahuu😄
Yenilerden kat kat iyi 😄
Eskilere bundan dolayı dönüyoruz demek ki 😄
Tabi ki zürafacık şimdi başladı akasya bakacaksan 😄
Yok şu an biraz müzik keyfisi yapıyorum 😂
Teşekkürlerr 👻
Ne demek efenim ya 👻
🥳
Evet, izlerim.
Evet yemek yerken bir şeyler izlemeyi seviyorum.
ben yemek yerken dizi izlerim
İzleyebilirim, izlemesem de olur.
İzlerim Müge Anlı olur hep..
Müge anlıyı izliyorum :D
Genelde izliyorum
Kahvaltıda haber izlerim
İzlemeden yiyemem çok aç olsam bile
Izlerm bence
Bazen seyrederim
Yemeğime odaklanırım ikisini aynı anda yapamam
Kesin izlerim
Sürekli dizi
Yemek yerim sadece
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar