Kimi kahvenin yanında tüketir kimi gün içinde gazoz niyetine. Kimi ise yemekten sonra midesini rahatlatmak için. Her ne sebeple olursa olsun herkes bayılır. Peki sen maden suyunu en çok hangi sebeple tüketiyorsun?
Kahveme eşlik eder
Gün içinde gazoz niyetine içerim
Yemekten sonra midemi rahatlatır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Herkes maden suyunu sever, peki senin maden suyu içme sebebin nedir?
Herkes maden sever demişsin ama ben maden suyunu sade olarak sevmiyorum, sık tükettiğim bir şeyde değildir ama içmek istersem içine mutlaka limon sıkarım öyle içmeye çalışırım :)