Çok kırıldım. O kadar uğraşıp pasta yaptım ve bana neden pastaneden almadığımı söyledi. Evde yapılan pastalar şık ve gösterişli durmuyormuş. Tam bir hayal kırıklığı. Sanırım arama mesafe koyacağım. Sizce Doğum günü pastası illa pastaneden mi alınır? Evde pastası yeterince gösterişli ve şık durmaz mı? :(
Arkadaşım evde yaptığım doğum günü pastasını beğenmedi. Doğum günü pastası illa pastaneden mi alınır?
Merhaba tatlım. ☺️ Bence arkadaşlarını hiç önemseme, hazır alınan pastaların görüntüsünün güzelliği şeker hamuru ve rengarenk kremalardan geçiyor. Dışarıdan alınan pastalar kesinlikle evde yapılanın lezzetini tutmaz diye düşünüyorum. Görüntüden ne bekliyorlarmış merak ettim, lezzetine baksınlar takılma sen onlara... Bende pasta süsleme konusunda berbatım evet kabul ediyorum ama pastamı hep evde yaparım.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yani ne yaptığını görmeden birşey demem mantıksız kalır. Ona da hak veriyorum, sana da. Şimdi düşünmen güzel ancak o da düşüncesini belirtmiş. Maddi ise tek sen mi varsın? Derimde. Ancak alacak para varken evde yapman iyi olmaz. Çünkü sen şef misin? Onunda daha kibar olması lazımdı ama belirtmek istiyorum tekrar. Çünkü zaman ayırıp birşey yapması birinin, benim için, mükemmel birşey. Kısaca sende hatalısın, onda da suç var. Bunun gibi basit bir olayı büyütmeyin, seneye pasta alırsınız olur biter.
Bu tip insanlara ne yapsan boş, faydasız ve gereksiz. Kıymet bilmeyen ben merkezli insanlar. Ne el emeğinden anlarlar nede verilen değerden... Bunlar için anlamlı olan değil pahalı olandır güzel olan...
Kendi emek harcanmış birşey her zaman bir tık öndedir. Dert etme sen böyle şeyleri
Tabiiki de hayır. Arkadaşın tam olarak gösteriş manyağı olduğunu belli etmiş zaten boşver arana mesafe koymakla en iyi şeyi yapmışsın. Bir arkadaşım benim doğum günüm için pasta yapsa o kadar çok sevinirim ki. Sonuçta o pastanın içinde emek var sevgi var değer var. Ama maalesef bunu anlamayan cahil insanlar da var...
Kötü bir arkadaşın varmış. Gerçek dostun beğenmese bile bunu düzgünce söyler kırmaya kıyamaz. Ayrıca pastane pastalarının %30'u hariç bence kötü oluyor. Çok şekerli, yapay tat ve bayat olanı olabiliyor. Ama elinde yaparsan hem emek var hem de güzel yapılmışsa çok daha güzel tadı oluyor. Her şeyden önce onu düşünüp emek vermişsin ve bu bile yeterde artar.
Eğer yaptığınız lezzete güveniyorsanız Bence kesinlikle pastanedekinden çok daha iyi olmuştur. Her şeyden öte o kadar emek var zaman var harcanan. Arkadaşınız gösteriş hastası olabilir mi acaba? Işin şakası bir yana, eğer lezzet problemi varsa o zaman yanına ek bir pasta düşünülebilir di.
Direkt ilişkini kes. Şahsen uğraşılmış, emek verilmiş bir pastayı dünyanın en güzel fabrikasyon pastasına tercih ederim. Bu seni önemsiyorum demektir. Değerini bilememiş, ilişkini kesmesen de bir daha böyle emek verme
Hayır illaki pastaneden olucak diye bir şey yok eski bir koz arkadaşım bana evde kendi elleriyle yapmış beni düşünmüşya gerisi teferruat mutlu olmayı seçin sizde bir brovnin üstünde mum olsa bile pasta yoksa mutlu olun 😊👍😉
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Mükemmel değiliz, ama yapıyoruz bir şeyler sonuçta. Ben hep evde yaparım, ve yaptıkça da bir şeyler öğrenip geliştiriyorum kendimi bence. Keşke emeğine saygı duysaymış. Yaptıklarım bu kadar oluyor:
Sen o kadar düşünmüşsün kalmış pasta yapmışsın bir de üstüne beğenmemiş arkadaşın yazık ona millet arkadaşının doğum gününü hatırlamıyo bile ben olsam bir daha yüzüne bakmazdım
Üzülme o ne anlar bilirim o tipleri senin emeğin yeter be düşünmen uğraşman halbuki marketten bı pasta alıp koyabilirdin önüne işte değer kıymet bilmez bunlar anacim
Valla benim en yakın arkadaşım bana pasta yapsa ömürlük bir dost olduğunu bir kez daha göstermiş olur çünkü sadece menemen yapıyor ama güzel yapıyor ona bile mum dikip önüme koysa okeyim ben 😂😂
Arkadaşlığını kes para verip pasta alan gösteriş yapıcak birilerini hemen bulur merak etme. Sana değer vermeyenle arkadaşlığın sonu hep üzüntü ya da onun gibi birine dönüşmen olur.
Bir doğum günü pastası nekadar kötü olabilirki Olduda kötü oldu beğenmediğini belirtmektense yeme arkadaşım çok samimide olsa yapını bilir ve kırılacığını bilir arkadaşın biraz patavatsızmı ne :/
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Arkadaşının yaptığı hiç hoş birşey değil. Ben evde bana ozel yapilmis pastayi disaridakine tercih ederim çünkü evde yapilmis pastada emek var ince fikirlilik var sevgi var. Bence o ardakaşın artık eski arkadaş katagorine girmeli.
Uğraşıp emek vermişsin. Büyük ihtimalle ben yakın arkadaşım için pasta yapamazdım. Mutfak becerilerin berbat. Ama bir arkadaşım benim için bir pasta yapsa çok mutlu olurdum. Biraz düşüncesizlik etmiş.