Arkaadasimin doğum günüsu için yaptım çok linçlemeyin kdoakd


Çok eğlenceli görünüyor
Naçizane tavsiyem bir dahakine gözün beyazını yaptığın kremayı krema torbası ile kullan daha düzgün yuvarlaklar elde edebilirsin ve görüntü daha profesyonel olur
Ellerine sağlık
Cevap
19Cevap
Güzel afiyet olsun sen böyle pasta yapmayı nereden öğrendin diye bir reklam vardı onun gibi olmuş
ellerine sağlık nr guzel.. şanslı arkadasın. banada bır kız arkadasım yapmıstı ılk erkek arkadasıydım. o evlendı ben evlenıp boşandım ama asla unutmadım o davranısını. sonucta benım ıcın yapmıstı omrum sonuna kadar unutmam. emek sevgı baska bısey🥰ellerıne saglık emınım oda unutmıcakktır
Linçlemek için değil hakikati yazcam tamammı?
K
O
R
K
U
N
Ç
O
L
M
U
Ş
Küçükken reklamda bu pastanın aynısı çıkıyordu aklıma o geldi de 😄 güzel olmuş ellerine sağlık
Küçüklüğümden çok yemek istediğim dr Oetker pastası
Gizli üye böyle pasta yapmayı nereden öğrendin pastası olmuş
babam böyle pasta yapmayı nereden öğrenmiş gibi olmuş shshd
Güzel.
Sen böyle pasta yapmayı nereden öğrendin
Aa babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi pastası fjfj
Gayet güzel görünüyor ellerine sağlık.✨
Aklıma malum reklam geldi.
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi 😂
“Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi” reklamı geldi aklımaa
Çok hoş olmuş ellerine sağlık.
Tipi tadı vs önemli değil, düşünmen ve uğraşman yeterli ne şanslı arkadaşın. Eline sağlık
Eline sağlık çok şirin
Sevimli bir tatlı olmuş ellerine sağlık güzel görünüyor 👍
Yaa çok hoş bence en güzel pastayı yapmişın afiyet olsun..❤️
Arkadaşın da beğenmiştir umarım.
lıncleyenı ve beyenmeyenı doverım harıka gorunuyor elıne saglık
Bana yapılsa ağlardım sanırım 🥺 Çok şirin olmuş ellerine sağlık.
Güzel görünüyor. Ahh bee canım çekti :/
Gel beraber kutlayalim 🤣🤣
geliyim yavru konyadayım ama ksksksk
Bı hızlı trene bakar 🤣💃🏻
neredesin angara mı :D
Evet
oooo hemen Instagram yolla salı günü ankaradayım zaten etimesgut ve kızılayda olacağım zaten :D
Pasta çok eğlenceli olmuş. Ellerine sağlık.
Hayaliyle büyüdüğümüz o pasta 🤩
Emek olan her şey güzeldir eline sağlık
Aklıma Dr okter geldi 🤣
yaa çok güzel olmuş bende istiyommm
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?
Ellerine sağlık çok güzel olmuş kaç yaşındasın
babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi
Hahjaja çok şirin olmuss sevdim 🎈
Şu meşhur pasta sonunda duzgun yapan cıktı😄
Sen böyle pasta yapmayı nerden öğrendin🤔
Çok güzel reklamda ki pasta gibi
sence olmuş mu ben basit buldum şahsen
Güzel olmuş ellerinize sağlık 🙏
Güzel olmuş 😅🌸🌸
Öldürmez ama güldürmez
Çok şirin. Afiyet olsun.
Cok tatli ya sevinicektir buna eminim
küçükken bu pasta için zırlıyordum
Çok minnoş görünüyor.💫
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi
Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?
Yani biraz pörtlek göz ama güzel
Farkimiz tarzimiz 🐸🐸
Benim yiyesim gelmedi şahsen
O seni yesin öcü gibiler ham
Dmwlkdwpodwokd
Çilekler acı çekiyor gibi duruyor.
HSHODWPFKWPFKWOFKWPFK
Haha cok tatli olmus
cvbnmönbvcvbmö
Meşhur reklam pastası babalı kızlı çekilen.
Cok seker😊
Reklam pastasi
Güzel bu arada
Tatlı shbshs
Çok tatlı ejjdkdmdms
Çok tatlı olmuş
Güzel olmuş düşünmen yeter bence 😍
Çok tatlı olmuşşş 😻
Ellerine sağlık
Güzel olmuş
Guzel olmus
Güzelmis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?