Yakın arkadaşıma doğum günü için pasta yapmak iyi bir fikir mi?

Ben sürpriz falan pek beceremeyeceğim için ve ilk defa Bi arkadaşımın doğum gününü kutlayacağım için düşündüm bunu. Evde kendim doğum günü pastası yapıcam üstü yazılı. Çıkıp buluşucaz her zaman ki gibi bir yere oturcaz yani mumu da yanında koyucam öyle üflicek birde hediye vereceğim. Umarım kötü demezsiniz ya djjdjdjdn?
Yakın arkadaşıma doğum günü için pasta yapmak iyi bir fikir mi?
Cevapla