Arkadaşımın doğum günü geçti şehir dışında olunca kutlayamamıştık bu hafta dışarda yemek ayarladık o sıra kutlamak istiyoruz ama pastada kararsız kaldık 🌺
1.
2.
3.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Öncelikle arkadaşınızın doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum daha sonra da birinci fotoğraftaki pastayı seçtiğimi söylemek isterim ya ben biraz çikolatalıydı kakaolu sevdiğim için
Cevap
12Cevap
Sondaki bence
Ben birinci olanı çok güzel buldum, sadeliğin hastasıyım
1le 3 arasında kaldım aşko 1 de çok tatlı böyle kozmik havası var fsjdfsjdlk 3te peri gibi kelebekler falan arkadaşın şimdi nasıl giyinicek o da var ansızın mı yapıcaksınız
kombini ni öğrenin ona göre 1 ya da 2 benceeeeee
aman 2 demişim 1 ya da 3 kırmızı pastayı öylesine unutmuşum yani 2 seçenek var sanıyorum şflskadflkasşld
Erkek ise 1. kadın ise 3. son tercih 2. olur.
Kadın ise 1 ve 3 arasında iseniz o kişinin karakterine göre seçilir. Bir de tatları ne o da önemli.
İlki çok basit. İkinci çok kırmızı güzel durmuyor. Sonuncu daha naif daha hoş.
Birinci çok hoş ama kahverengi yerine farklı bir renk olabilir
Bir… bir de üç nokta olmalı.. iyi ki… :)
İkinci olan bence
Çok kasma, düzgün güzel bir şey olsun yeter
Ben kırmızıyı alsam daha mutlu olurdum açıkçası.
En sonuncu güzel gözüküyor.
İkincisi çok güzel 😍
Üçüncüsü güzel, hoş. Kelebek aşkına 😍🦋
Kirmizi olan daha iyi
Bence 3, daha güzel görünüyor.
Aram hic yoktur pastalarla
3 numara kelebekli olan
İlki çok güzel
Kelebekli
İkinci daha güzel
2,3 iyi
2 numara
Birincisi iyi duruyor
Bence 3
Biri çok sever
Birinci güzel bence
2 numara güzel
1 güzel bence
hepsi güzel
1. En iyisi
Bu güzel duruyor
Pembe olan
3. olan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?