Restorana kendi yemeğini götürüp yemek saygısızlık mı?

Arkadaşlarımızla buluştuğumuzda 1 arkadaşım yemeğini evden getiriyor çünkü çok titiz. Başka yerde yemek yiyemiyor. Bu durum her restoranda sorun oluyor. Sizce bu restoran çalışanları ve sahibine saygısızlık mı? Siz yapar mıydınız?
Restorana kendi yemeğini götürüp yemek saygısızlık mı?
Restorana kendi yemeğini götürüp yemek saygısızlık mı?
Cevapla