Fırında satılanlar gibi olacak bir tarife ihtiyacım var 😁 evde siz denediniz mi pide yapmayı?

Evet denedim
Hayır denemedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Fırında satılanlar gibi olacak bir tarife ihtiyacım var 😁 evde siz denediniz mi pide yapmayı?

Ekstra bir tarife gerek yok ama bazı malzemelere ihtiyacın var. Birincisi yulaf. Hamuru pide haline getirirken altına dökeceksin. İkincisi fırın taşı ya da pizza taşı. Kullandığın maya da yaş maya olursa dışarıda yapılan pidenin birebir aynısını yapma şansın var.
Ramazan deyince akla ilk gelen, uğruna fırın önlerinde sıra beklenen, tereyağı sürüp sıcak sıcak yenen Ramazan pidesini evde yapmak isteyenler için tarif geldi!
Ramazan pidesi tarifi isteyenlere hem iftar hem sahur sofralarının yıldızı Ramazan pidesi tarifi nefisstariiflerim hesabından! 🫓😋

Malzemeler
Bir çay bardağı süt
İki su bardağı su
10 gram instant maya
5,5 su bardağı un
Üzerine bir yemek kaşığı yoğurt.
Bir tam yumurta
Tarif için tıklayın!
Tıklamıom
Fırıncılar süt, yoğurt kullanmaz. Uydurma bu tarif. Pide hamuru ekmek hamuruna nazaran daha suludur. Üzerine şifa sürülür, altında da bol kepek vardır.
Cevap
18Cevap
Hiçbir zaman fırının verdiği lezzeti vermiyor gadası
Ramazanın şahı, uğruna saatlerce kuyrukta beklenilen ramazan pidesi. Adını anınca bile kokusu burnuma geldi. 😋
Ben de bir tarif denemiştim. Ağızlara layık bol susamlı pide tarifim karşınızda! benceme bir bak istersen . :)
Sevgili validem yaptı. Ben hazır pide sanmıştım ama değilmiş. Çok da lezzetli yapmış. Söylemesi ayıp değil ekmek de yapıyor kendileri.
5 su bardağı un
2,5 su bardağı ılık su
Yarım paket yaş maya
1,5 tatlı kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı şeker
1 saat dınlendır sonra yoğurt sıvı yag karıstır ustune sur susam çörek otu at fırına ver 🥰
Valla çok severim ramazan pidesini lakin yapmak gibi bir zahmet içerisine hiç giremem gider fırından sıcacık alır oturur afiyetle yerim 😉
Boloncuk gibi yapıyordu annem hamuru üzerine yağı az bir şey döküyor ve sonra da elini de yağlayım hamuru öyle yapıyordu
Yapamazsin
Evde yapilanlar eskiden lezzetliymis
Çoğu insan da beceremez
Belki firinci bile evde pideyi güzel yapamaz
Fırının verdiği lezzeti vermemesinin tek nedeni taş fırın. Onun haricinde her şey doğru.
Sebile ölmezin bir tarifi vardı Instagram da bir ona bak istersen
Aga yıllar öncenin sorularını niye şimdi vitrine koyarsınız ki
Şimdiki fırında satılan pişen hiç iyi değil ufacık önceden büyüktü ufak ve pahali
1 defa denemiştim ama 2-3 sene oldu tarifi hatırlamıyorum
Bence geleneksel olduğu için fırından alınması lazım
YouTube'da sanal fırın var. Oraya bakabilirsiniz tarfileri güvenilir.
denemedim ama iyi gibi
ayakkabıları ayağıma ekliyürüm
arabamın anahtarlarını da ekliyürüm
arabama binip çalıştırıyorum fırına doğru sürüyor ve pideyi alıp geri eve dönüyürüm.
pidemiz hazır
Aşçılık kursuna gitmiştim denedim kursta biri kare biride yuvarlak oldu
Biz evde yapıyoruz ama boyle değil nane sele yapıyoruz Türkçe de gözleme :)) 🤣
Denedim hamur tutmayınca pizza yaptım ama türk pizza etobur 😅👍
Fırından almak daha mantıklı tadı aynı olmaz
nefis yemek tarifleri az ve guzel anlatiyor
Satın alıyorum daha kolay geliyor.
Köşedeki fırını tarif edebilirim
Bu konularda sadece tüketim ile ilgileniyorum
Denemedim
Gerek duymuyorum
Hiç yapmadın , bilmiyorum
Of pideye bayılırımmm mükemmel bı seyy
Pidenin iyi firindir
😃 yapmadım valla
Fırından almak
1 yil onceki soru mu
Selam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?