Damak zevkine hangisi hitap ediyor; Et tantuni mi, tavuk tantuni mi?


İyi geceler KScanlar, kurt gibi aç olduğum bu gece Yemek Sepeti'nde kebapçı aradım ama yööök :/ nasıl olmaz ya! kurt gibi açım diyorum. Neysem, baktım tantunici açık. Benim pek tantuni kültürüm yok. Biraz netten bakındım tavuk daha leziz oluyormuş. Attım sepetime :P
Damak zevkine hangisi hitap ediyor; Et tantuni mi, tavuk tantuni mi?
Ee siz nasıl seviyorsunuz? Tavuk mu, et mi? Ayrıca limon sıkan var mı? Öhhöm, kupamı yeni aldım ^^ KS çek verdiydi onla şeyaptım güzel mi :P
Damak zevkine hangisi hitap ediyor; Et tantuni mi, tavuk tantuni mi?
Güncellemeler
+1 yıl
O değil de tavuk diye et sipariş etmişim. Et güzelmiş gençler, en son yediğimden kat kat iyiydi. Bu gece tavuğu denerim artık. :P
Damak zevkine hangisi hitap ediyor; Et tantuni mi, tavuk tantuni mi?
Cevapla